جان گودمن به گروه بازیگران «کونگ: جزیره اسکال» اضافه شد

جان گودمنبازیگر آمریکایی در فیلم «کونگ: جزیره اسکال» مقابل دوربین می‌رود.
به گزارش «سینماسینما»، «کونگ: جزیره اسکال» (Kong: Skull Island) را جردن ووگت-رابرتز کارگردانی می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، داستان درباره گروهی جهانگرد است که به جزیره محل زندگی کینگ کونگ می‌روند. فیلم روایتی از گذشته گوریلِ نمادینِ فیلم‌های «کینگ کونگ» است.

شرکت «لجندری پیکچرز» تهیه‌کننده «کونگ: جزیره اسکال» گفته است این فیلم به فرض داستانی فیلم معروف «کینگ کونگ» در ۱۹۳۳ وفادار است. «برادران وارنر» دیگر تهیه‌کننده فیلم است.

جان گودمن قرار است نقش یک مفام دولتی را بازی کند که هدایت سفر اکتشافی را به عهده دارد. تام هیدلستن، بری لارسن و ساموئل آل. جکسن دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در «کونگ: جزیره اسکال» قطعی شده است.

مایکل کیتن و جی. کی سیمونز نیز قرار بود در این پروژه حضور داشته باشند، اما به خاطر تداخل کاری پروژه را ترک کردند.

فیلمنامه را درک کانلی (نویسنده «دنیای ژوراسیک») و مکس بورنستین («گودزیلا») نوشته‌اند. انتظار می‌رود فیلمبرداری پاییز امسال شروع شود. قرار است فیلم ۱۰ مارس ۲۰۱۷ روی پرده برود.

«لجندری» و «برادران وارنر» سال ۲۰۱۴ در پروژه سینمایی «گودزیلا» نیز همکاری کردند که در دنیا ۵۲۹ میلیون دلار فروخت. قرار است دنباله این فیلم سال ۲۰۱۸ اکران شود.

گودمن فیلم «ترومبو» درباره دالتن ترومبو فیلمنامه‌نویس هالیوود را که اخیراً در جشنواره تورنتو نمایش داده شد، آماده نمایش دارد.

او یکی از بازیگران ثابت فیلم‌های برادران کوئن است و در فیلم‌هایی چون «بزرگ کردن آریزونا»، «بارتون فینک»، «لبووسکی بزرگ»، «ای برادر، کجایی؟» و «درون لوئین دیویس» با آن‌ها همکاری کرده است. گودمن ۶۳ ساله همچنین صداپیشه شخصیت سالی در فیلم‌های «شرکت هیولاها» و «دانشگاه هیولاها» بوده است. «هنرمند»، «آرگو» و «پرواز» از دیگر فیلم‌های این بازیگر متولد سینت لوییس در ایالت میزوری است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2881 و در روز شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵:۰۰
2024 copyright.