جایزه اصلی جشنواره جهانی فیلم پارسی به “هفت و نیم” رسید

هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم پارسی در سیدنی استرالیا جایزه بهترین فیلم خود را به فیلم برادران محمودی اهدا کرد.

به گزارش سینماسینما، هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم پارسی چهارم تا هشتم دسامبر در سیدنی، استرالیا برگزار شد که پس از نمایش فیلم‌ها داوران جایزه اصلی خود را به فیلم “هفت و نیم” به نویسندگی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی اهدا کردند.

هیئت داوران ضمن تقدیر از نقش آفرینی تاثیرگذار بازیگران فیلم، جایزه را به نوید محمودی اهدا کردند.

نوید محمودی که در این مراسم حضور نداشت در ویدئویی که از او پخش شد ضمن قدردانی از هیئت داوران و برگزارکنندگان با ابراز خرسندی از حضور فیلم در این جشنواره بیان کرد: احساس می‌کنم مسئله زنان و دختران دغدغه اصلی امروز جوامع باشد و آنها هم باید صاحب حق واقعی خود در جامعه بهره‌مند باشند .

بعد از فیلم “رفتن” در سال ۲۰۱۹ این دومین حضور نوید محمودی با فیلم “هفت و نیم” در جشنواره فیلم پارسی استرالیا بود که هردو فیلم جایزه اصلی را از این جشنواره دریافت کرده است.

از جمله فیلم‌های حاضر در این جشنواره می‌توان “ناگهان درخت” ساخته صفی یزدانیان، خانه پدری ساخته کیانوش عیاری، “بنفشه آفریقایی” ساخته مونا زندی، “روزهای نارنجی” ساخته آرش لاهوتی، “طلا” پرویز شهبازی، “رضا” احمدرضا معتمدی ، “پرورشگاه” شهربانو سادات، “قسم” ساخته محسن تنابنده، “اتاق تاریک” ساخته روح الله حجازی  را نام برد.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 126696 و در روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۵۷
2024 copyright.