جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه جشنواره کلکته برای «مصطفی»

فیلم کوتاه مصطفیفیلم کوتاه «مصطفی» به کارگردانی علیرضا تیموری برنده جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از جشنواره فیلم کلکته هندوستان شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «مصطفی» به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه‌کنندگی پیمان شاه محمدی موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از جشنواره IKSFF کلکته هندوستان شد.

پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده بین المللی فیلم کوتاه «مصطفی» در این باره توضیح داد: «مصطفی» مورد استقبال جشنواره فیلم کلکته هندوستان قرار گرفت و در چهار بخش مهم نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت نیز جایزه بهترین کارگردانی و فیلم کوتاه را از آن خود کرد. از سه بخش نامزدی این فیلم می‌توان به بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگری اشاره کرد.

وی ادامه داد: فستیوال بین المللی IKSFF که تمرکز بر فیلم های کوتاه از سراسر جهان دارد، هدفش توانمندسازی فیلم های کوتاه کشورهای مختلف و پرورش رشد فیلم سازان تازه متولد شده است. مراسم اهدای جوایز در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شد و این خبر به تازگی به دست ما رسیده است.

فیلم کوتاه «مصطفی» با همراهی سازمان فیلم منطقه جنوب و فیلم اینستیتوت سوئد در ایران ساخته شده است. که از مهمترین حضورهایش می توان به انتخاب در چهلمین دوره فستیوال بین المللی گوتنبرگ سوئد، برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم در فستیوال رومی استکهلم سوئد، راه یافته به بخش کرنر فستیوال بین المللی کن فرانسه و نمایش در دومین جشنواره گانداهارای پاکستان اشاره کرد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 150697 و در روز شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳:۳۷
2024 copyright.