جایزه یک جشنواره آمریکایی برای «جاودانگی»

فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندکی جواد نوروزبیگی جایزه بهترین فیلم درام جشنواره «رویاها» آمریکا را دریافت کرد.

به گزارش سینماسینما، پلان-سکانس ۱۴۵ دقیقه ای «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فردقادری که مدتی قبل جایزه بهترین فیلم جشنواره «ایسچیا» ایتالیا را دریافت کرده بود در جدیدترین حضور جهانی خود از میان چهل فیلم بلند بخش مسابقه جشنواره «رویاها» بوفالو در نیویورک آمریکا جایزه بهترین فیلم درام این جشنواره را دریافت کرد.

اولین فیلم سینمایی مهدی فرد قادری تاکنون ضمن حضور در جشنواره هایی همچون رم ایتالیا و مونیخ آلمان در چند جشنواره دیگر از جمله جشنواره «ترانسیلوانیا» رومانی، «تک پلان» کرواسی، «میدلبوری» آمریکا ، «لوکانیا» ایتالیا، «هانوی» ویتنام و «جوگجا» اندونزی به نمایش در آمده است.

تمام اتفاقات فیلم سینمایی «جاودانگی» در شبی بارانی در قطار رُخ می دهد و به قصه زندگی ۶ خانواده در واگن های مختلف قطار می پردازد که با جا به جایی زمان روایت می شود.

«جاودانگی» در ادامه فیلم های کوتاه پلان-سکانس مهدی فردقادری از جمله «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» ساخته شده است.

عرضه و پخش بین المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی «مستقل های ایرانی» است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71524 و در روز سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶:۴۵
2024 copyright.