جذب حداکثری مخاطب با فروش بلیت سفید در جشنواره

جشنواره فیلم فجرمدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما گفت: ما تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید، حداکثر تعداد مخاطب را به داخل سالن‌ها راه بدهیم.

به گزارش سینماسینما، «آیت ملک‌نیا» مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما که یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر است، در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، در مورد استقبال مردمی از فیلم‌های اکران شده در ایام این جشنواره گفت: در موزه سینما از روز دوم جشنواره با نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گرم شد و هر دو سالن سینمای ما پر شد. روز چهارشنبه فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «خفگی» با استقبال بالایی مواجه بودند. روزهای پنجشنبه و جمعه هم فیلم‌های «گشت۲»، «سارا و آیدا»، «قاتل اهلی»، «رگ خواب» و «بدون تاریخ بدون امضا» با استقبال بالای مخاطب روبرو شد و به شکلی که صف‌های طویلی جلوی در سالن‌های ما تشکیل شد و ما هم تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید حداکثر تعداد مخاطبان را به داخل سالن‌ها راه بدهیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نمایش فیلم‌ها در سانس فوق‌العاده گفت: وضعیت سینمای موزه سینما به شکلی است که تماشاگران در زمان انتظار در صف خرید بلیط در معرض سرمای زیادی قرار می‌گیرند و و ترجیح ما این است که این مخاطبان را دست خالی از سینما بیرون نفرستیم و تا حد امکان همه را به داخل سالن سینما هدایت کنیم تا اینکه به آنها بگوییم برگردند و دوباره چند ساعت دیگر برای سانس فوق‌االعاده بازگردند.

ملک‌نیا در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی خود در مورد فیلم‌هایی که احتمال می‌دهد سال آینده جزو پرفروش‌ها باشد، گفت: قطعا فیلم‌هایی پرفروشی در سال آینده خواهیم داشت. «ایتالیا ایتالیا»، «ماجرای نیمروز»، «رگ خواب»، «بدون تاریخ  بدون امضا»، «سد معبر» و «خوب بد جلف» فیلم‌های گیشه‌داری هستند و «گشت۲» به علت طنز خاص خود مورد توجه قرار خواهد گرفت. «قاتل اهلی» هم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت و به نظرم یک فیلم پرفروش است. فیلم «ویلایی‌ها» هم داستان و اجرایی عالی دارد که مورد پشت‌صحنه دفاع مقدس است که کسی به آن نپرداخته و تلاش کارگردان در آن به ثمر نشسته و امیدوارم جزو پرفروش‌ها قرار بگیرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43920 و در روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰:۳۷
2024 copyright.