جرمی آیرونز و برندان گلیسن در «کیش آدمکش» بازی می‌کنند

جرمی آیرونز و برندان گلیسنجرمی آیرونز و برندان گلیسن در فیلم «کیش آدمکش» با ماریون کوتیار و میشائل فاسبندر همبازی می‌شوند.

به گزارش «سینماسینما»، «کیش آدمکش» (Assassin’s Creed) را جاستین کرتزل کارگردانی می‌کند.

کرتزل کارگردان فیلم «مکبث» است که امسال در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن نمایش داده شد. میشائل فاسبندر در اقتباس سینمایی جدید از نمایشنامه شکسپیر نقش سردار مکبث را بازی کرد و ماریون کوتیار به نقش لیدی مکبث ظاهر شد.

هر دو بازیگر در «کیش آدمکش» بار دیگر همبازی می‌شوند. به گزارش ددلاین، جرمی آیرونز و برندان گلیسن دیگر بازیگران جدید این فیلم هستند. «کیش آدمکش» را شرکت‌های «نیو ریجنسی» و «یوبیسافت موشن پیکچرز» تهیه می‌کنند. شرکت فاکس فیلم را توزیع می‌کند.

«کیش آدمکش» از روی بازی ویدیویی محبوب یوبیسافت ساخته می‌شود. آیرونز نقش پدر کوتیار و گلیسن نقش پدر فاسبندر را بازی می‌کند.

بازی‌های ویدیویی «کیش آدمکش» بیش از ۹۱ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. داستان درباره مردی است که پی می‌برد از تبار یک آدمکش حرفه‌ای و عضو جامعه‌ای مخفی از آدمکش‌های حرفه‌ای است. فرانک مارشال از تهیه‌کنندگان فیلم «کیش آدمکش» است.

آیرونز برای فیلم «بخت‌برگشتگی» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او جوایز امی، تونی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران آمریکا را هم در کارنامه دارد. او در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» که سال ۲۰۱۶ اکران می‌شود، نقش آلفرد پنی‌وورث را بازی کرده است. آیزونز در فیلم «تطابق» تازه‌ترین ساخته جوزپه تورناتوره کارگردان و نویسنده ایتالیایی نیز بازی کرده است.

گلیسن پیش از این در فیلم «متجاوز در میان ما» با فاسبندر همکاری کرده است. او به تازگی بازی در دو فیلم «ایالت آزاد جونز» و «تنها در برلین» را به پایان رساند. او فیلم بریتانیایی «مدافع حق رأی برای زنان» (Suffragette) به کارگردانی سارا گاورون را هم آماده نمایش دارد که فیلم افتتاحیه پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم لندن BFI است. بازیگر ایرلندی در این فیلم با مریل استریپ، هلنا بونام کارتر و بن ویشاو همبازی است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 3434 و در روز شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴:۴۰
2024 copyright.