جزئیات برنامه کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر مشخص شد

سینما ملتجزئیات برنامه‌های پردیس ملت در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر که امسال به عنوان کاخ مردمی درنظر گرفته شده است، مشخص شد.

به گزارش سینماسینما، سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به منظور تکریم مخاطبان سینما و ایجاد فضایی مناسب در راستای تعامل هرچه بیشتر با مردم به عنوان سرمایه های اصلی سینما برای نخستین بار اقدام به ایجاد کاخ مردمی کرده است.

در این راستا ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر به منظور میزبانی هرچه بهتر از مخاطبان در کاخ مردمی جشنواره برنامه هایی را درنظر گرفته است.

علاوه بر حضور اهالی سینما در زمان برپایی جشنواره در پردیس ملت، نمایشگاهی برای آثار منتخب بخش مسابقه تبلیغات سینما در این سینما برپا خواهد شد.

برنامه نمایش فیلم ها در پردیس سینمایی ملت به مدت ۱۱ روز در این سینما برپاست و شاهد مراسم معرفی آثار حاضر در بخش های مختلف جشنواره خواهیم بود.

مراسم رونمایی از آثار بخش نگاه نو در کاخ مردمی هر روز ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می شود. همچنین نمایش فیلم های حاضر در این بخش از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود.

مراسم رونمایی از آثار بخش سودای سیمرغ (۱) هر روز ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار می شود. همچنین نمایش فیلم های حاضر در این بخش از ساعت ۲۰ تا ۲۲ خواهد بود.

مراسم رونمایی از آثار بخش سودای سیمرغ (۲) هر روز ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ برگزار می شود و نمایش فیلم های حاضر در این بخش از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ خواهد بود.

مبلغ بلیت با توجه به برنامه‌های پیش بینی شده برای هر سری ۱۱ تایی فیلم ها، ۲۰۰ هزارتومان خواهد بود.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9954 و در روز دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴:۲۲
2024 copyright.