جشنواره فیلم ساندنس چگونه برگزار می‌شود/ توضیحات دبیر جشنواره

دبیر جشنواره فیلم ساندنس از چگونگی برگزاری دوره آینده این فستیوال گفت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، دوره آینده جشنواره فیلم ساندنس در پارک سیتی ایالت یوتا، نیویورک، اوهایو، تنسی، کانزاس، کالیفرنیا و فلوریدا برگزار می شود.

فستیوال ساندنس ۲۰۲۱ بدلیل همه گیری کرونا قرار است بین روزهای ۲۸ ژانویه تا ۳ فوریه در شهرهای متعدد ایالات متحده آمریکا به صورت مجازی برگزار شود.

موسسه ساندنس روز چهارشنبه ۲ دسامبر به طور خلاصه وار از برنامه های رویداد دیجیتالی سال آینده خود رونمایی کرد. طبق اعلام این موسسه، در جشنواره سال آینده نمایش فیلم ها به صورت سینما ماشین، نمایش در خانه های مستقل فیلم و سازمان های فرهنگی انجام می شود.

تبیثا جکسون دبیر جشنواره در این باره گفت: هنرمندان برای انجام کار جسورانه و حیاتی، حتی در این شرایط غیرممکن راه هایی پیدا می کنند.

جکسون تاکید کرد: طبق روال گذشته این جشنواره، نمایش فیلم ها در روز اول فستیوال (۲۸ ژانویه) از ساعت ۶ بعد از ظهر آغاز می شوند. ضمنا هر کدام از این بیش از ۷۰ فیلم حاضر در جشنواره در یک بازه زمانی ویژه نخستین نمایش خود را تجربه می کنند پس از آن نیز یک برنامه پرسش و پاسخ آنلاین با حضور خالقان اثر وجود دارد.

تبیثا جکسون افزود: همه فیلم ها دو روز بعد از دومین نمایش شان در جشنواره برای مدت ۲۴ ساعت در پلتفرم های آنلاین عرضه می شوند.

جشنواره ساندنس هنوز فهرست فیلم هایی را که اولین حضورشان را در این جشنواره تجربه می کنند، معرفی نکرده است. با این حال جکسون انتظار دارد این فهرست در نیمه ماه دسامبر اعلام شود.

دبیر جشنواره در پایان از هیجان خود برای برگزاری این فستیوال به عنوان اولین جشنواره سینمایی مهم سال ۲۰۲۱ گفت و تاکید کرد برای برگزاری فستیوال چنان حس مسئولیتی دارد که احتمالا تا پایان یافتن جشنواره خوابش نبرد.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 146199 و در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۳:۳۷
2024 copyright.