جلسه تعیین تکلیف اکران نوروزی به تعویق افتاد

سخنگوی کارگروه اکران از لغو جلسه امروز این کارگروه و احتمال برگزاری آن در روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند خبر داد.

به گزارش سینماسینما، در شرایطی که پیش‌تر گفته شده بود تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی در جلسه روز دوشنبه، ۲۰ اسفند در کارگروه اکران مشخص می‌شود و هفت فیلم معرفی خواهند شد، غلامرضا فرجی، سخنگوی این کارگروه  بیان کرد: قرار بود جلسه امروز (دوشنبه، ۲۰ اسفند) برگزار شود، اما دوستان پیام دادند که امروز برگزار نمی‌شود و پیش‌بینی‌ام این است که احتمالاً جلسه فردا (۲۱ اسفند) تشکیل شود و باید تشکیل شود تا علت آن را بپرسیم.

او درباره اینکه آیا وضعیت اکران فیلم‌های نوروزی در همین هفته مشخص خواهد شد؟ گفت: از آنجا که عده‌ای از صاحبان فیلم متقاضی بودند از چهارشنبه همین هفته فیلم‌ها اکران شوند باید هرچه زودتر جلسه برگزار شود، چون هر چه این اتفاقات دیرتر رخ دهد تهیه‌کنندگان سخت‌تر اقلام مورد نیاز را به شهرستان‌ها می‌رسانند.

فرجی همچنین در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی می‌کند انتخاب هفت فیلم از میان ۱۴ متقاضی برای اکران نوروزی در همین جلسه کارگروه اکران به نتیجه برسد یا اینکه باید در شورای عالی اکران حل و فصل شود؟ اظهار کرد: خیر به نظرم در همین کارگروه به نتیجه خواهیم رسید و نام هفت فیلم برای اکران نوروزی معرفی می‌شود.

فیلم‌های سینمایی غلامرضا تختی (بهرام توکلی)، متری شیش و نیم (سعید روستایی)، دیدن این فیلم جرم است (رضا زهتابچیان)، زیر نظر (مجید صالحی)، تگزاس ۲ (مسعود اطیابی)، زندانی‌ها (مسعود ده‌نمکی)، ایکس لارج (محسن توکلی)، ژن خوک (سعید سهیلی)، چهار انگشت (حامد محمدی)، تیغ و ترمه (کیومرث پوراحمد)، درخونگاه (سیاوش اسعدی)، رحمان ۱۴۰۰ (منوچهر هادی)، پیشونی سفید ۳ (جواد هاشمی) و زهرمار (جواد رضویان) متقاضیان اکران نوروزی هستند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 108525 و در روز دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۴۴
2024 copyright.