جورج میلر جایزه فیلمساز سال را برای تدوین صدا دریافت می‌کند

جورج میلرکارگردان «مد مکس» برای خلاقیت‌های فیلم‌هایش با جایزه سالانه فیلمساز برتر از تدوین‌گران صدا تجلیل می‌شود.

به گزارش سینماسینما، گروه تدوین‌گران صدای سینما قصد دارد در شصت‌وهشتمین دوره جوایز خود که به زودی برگزار می‌شود جایزه سالانه فیلمساز برتر خود را به جورج میلر اهدا کند.

این نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «مد مکس» قسمت‌های بعدی آن یعنی «مد مکس ۲: مبارز جاده»، «مد مکس فرای گنبد صاعقه» و «مد مکس: جاده خشم» را نیز کارگردانی کرد.

«جاده خشم» توانست برنده ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین تدوین‌گری صدا و میکسینگ صدا شود.

در سال ۲۰۰۷، میلر به خاطر «خوش قدم» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شد. او همچنین تا به حال به خاطر «عزیز» و «روغن لورنزو» موفق به کسب نامزدی دریافت جایزه اسکار شده است.

مارک لانزا رییس گروه تدوین‌گران صدای سینما در بیانیه‌ای گفت: جورج میلر ژانر اکشن را از طریق فیلم‌های «مد مکس» عوض کرد و در ساخت فیلم‌های فوق‌العاده متفاوتی از جمله «ساحره‌های ایست‌ویک»، «روغن لورنزو»، «عزیز و خوش قدم» درست به همان اندازه موفق بوده است.

وی اضافه کرد: او نمایانگر هنر فیلمسازی در بهترین حالتش است.

میلر هم در بیانیه‌ای گفت: این تشویق عظیمی است. من ابتدا از طریق حس بصری به سمت فیلم جذب شدم، اما بعد دریافتم صدا یکی از بخش‌های اساسی درک داستان است. بنابراین من کاملاً جذب صدای سینما شده‌ام. به همین دلیل است که این جایزه تا این حد برایم مهم است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 150919 و در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱:۳۹
2024 copyright.