جیمز کامرون از جلوه‌های ویژه دنباله‌های «آواتار» شگفت‌زده شد!

جیمز کامرون کارگردان مشهور سینما از تصاویر خلق شده در دنباله فیلم «آواتار» ساخته خودش اظهار شگفتی کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ایندیپندنت، جیمز کامرون کارگردان و تهیه کننده مشهور برنده جایزه اسکار در تازه ترین مصاحبه خود اعتراف کرد که از جلوه های ویژه دنباله های «آواتار» به کارگردانی خودش «متحیر» و «شگفت زده» شده است.

در حالی که فیلمبرداری چهار دنباله فیلم علمی تخیلی «آواتار» (۲۰۰۹) به تازگی در نیوزیلند از سر گرفته شده است، کامرون به این بهانه درباره تکنولوژی استفاده شده در این فیلم ها با رسانه «تورنتو سان» گفتگویی انجام داده که به بخشی از آن اینجا اشاره می شود.

کارگردان برنده اسکار در این باره به «تورنتو سان» گفت: من هر روز با تصاویری از آن جهان (دنیای فیلم آواتار) روبرو می شوم و روزهایی وجود دارد که به آن تصاویر نگاه می کنم و با خود می گویم واقعا شگفت انگیز است.

کامرون افزود: با این اظهار نظر نمی خواهم توجهات را به خودم جلب کنم بلکه این تصاویر عصاره و شیره ای از کار بهترین طراحان دنیا و عوامل عالی فیلم است.

کامرون پیش از این نیز ادعا کرده بود در جلوه های ویژه این سری فیلم های «آواتار» پیشرفت های انقلابی صورت می گیرد به گونه ای که قبل از آن هرگز کسی این کار را انجام نداده است.

کارگردان «تایتانیک» در سال ۲۰۱۸ دلیل ساخت دنباله «آواتار» را آن هم بعد از ۱۱ سال همین موضوع انقلاب در جلوه های ویژه عنوان کرده بود.

فرآیند فیلمبرداری دنباله های «آواتار» با بازی زویی سالدانا، سم وورتینگتون، سیگورنی ویور و کیت وینسلت بعد از وقفه ایجاد شده به خاطر همه گیری ویروس کرونا با اجازه ویژه در نیوزیلند از سرگرفته شده است.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 139406 و در روز جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳:۵۸
2024 copyright.