جیمز کامرون وارد نیوزیلند شد/ شروع فیلمبرداری «آواتار» پس از پایان قرنطینه اجباری

بر اساس خبری که جان لاندو، تهیه‌کننده پروژه «آواتار» منتشر کرد، جیمز کامرون و تیم همراهش برای ادامه ساخت مجموعه بزرگ و پرخرج خود به نیوزیلند بازگشتند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جیمز کامرون کارگردان و جان لاندو تهیه‌کننده پروژه دنباله «آواتار»، صبح یکشنبه ۳۱ می به وقت محلی وارد ولینگتون نیوزیلند شده تا کار را از جایی که متوقف شده بود، آغاز کنند.

این ۲ در قالب گروهی ۵۴ نفره با پروازی چارتر و طی سفری ۱۳ ساعته از لس‌آنجلس وارد نیوزیلند شدند. البته شایان ذکر است که فیلمبرداری به سرعت آغاز نمی‌شود و افراد وارد شده به نیوزیلند برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

جان لاندو روز ۲۲ می در پستی اینستاگرامی از این ماجرا و بازگشت افراد بر سر پروژه طی یک هفته بعدی خبر داده بود. او از طریق همین رسانه خبر رسیدن خود را اعلام کرد و نوشت: موفق شدیم به نیوزیلند برسیم. حالا ۱۴ روز خود قرنطینه‌گی اجباری دولتی آغاز می‌شود.

تولید دنباله «آواتار» از میانه ماه مارچ – اواخر اسفند – متوقف شد؛ یعنی زمانی که دولت نیوزیلند با وضع محدودیت‌های بسیار شدید و بستن گسترده مرزها، مبارزه با ویروس کرونا را آغاز کرد.

هم‌اکنون نیز جیمز کامرون، جان لاندو و اعضای همراهشان برای ورود به نیوزیلند از امتیازی ویژه تحت عنوان «دارای ارزش تجاری فوق‌العاده» برخوردار شده‌اند.

کامرون قرار است تمام قسمت‌های دوم، سوم و نیمی از قسمت چهارم مجموعه «آواتار» رادر این دوره تولید به سرانجام برساند و این بدین معناست که استودیوهای متعددی در ولینگتون و اوکلند به خدمت این پروژه عظیم در خواهند آمد.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 136711 و در روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶:۱۶
2024 copyright.