حاشیه‌های «رسوایی۲» و کنسل شدن نشست/ وقتی مسعود ده‌نمکی عصبانی می‌شود!

مسعود ده نمکیمسعود ده نمکی باز هم در جشنواره فیلم فجر حاشیه ساز شد.

به گزارش سینماسینما، دیالوگی در فیلم سینمایی «رسوایی ۲» که به اهالی رسانه انتقاد داشت، دردسرساز شد و سبب شد اهالی رسانه نشست این فیلم را پوشش ندهند.

این در حالی است که اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ترک کردن سالن توسط تماشاگران در برج میلاد ده نمکی را عصبانی کرد و در صفحه شهصی خود نوشت: «سالن‌های نمایش دهنده «رسوایی» در جشنواره مملو از جمعیت است، حتی اگر آسمان به ریسمان ببافند برای پوشاندن این تحقیرشدن‌های ده ساله‌شان از «اخراجی‌ها» تا «رسوایی» به دلیل ناکام ماندن پیش‌بینی‌های کارشناسانه! و شرط بندی‌های مزخرف‌شان برای شکست این فیلم‌ها. تنها دلیلش هم این است که مردم را نشناخته‌اند‌. این مسئله چپ و راست ندارد، چپ کینه قدیمی دارد و حق دارد منصف نباشد و مکر کند و راست مذهبی بلاهت و خود‌کم‌بینی ای دارد که می‌خواهد آن را پشت غریبه‌نوازی پنهان کند اما خدا نه چپ است و نه راست. صبح اکران نزدیک است و روسیاهی باز به زغال می‌ماند، حتی اگر همه عالم نخواهند و تو تنها باشی»

وی همچنین ساعاتی بعد از یادداشت اول خود در پست دیگری نوشته است: «از این که عصبانی هستید خوشحالم و اگر عصبانی نمی‌شدید به خودم و کارم شک می‌کردم. از اینکه کنایه‌های فیلم ضمیر مخاطبش را به این زودی پیدا کرد خوشحالم و یقین کردم فیلم در بیان دیدگاهش لکنت ندارد. فیلم زلزله به جان‌شان انداخته و درست مثل زمان ساخت «فقر و فحشا»، «رسوایی» هم به خال زده است.»

مسعود ده نمکی برای نشست خبری فیلم خود حضور پیدا نکرد و روابط عمومی جشنواره فجر درباره برگزار نشدن این نشست خبری اعلام کرد: نشست رسانه ای «رسوایی ۲» در کاخ جشنواره کنسل شده است و برگزار نمی شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 11540 و در روز شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷:۴۳
2024 copyright.