حاشیه‌های فجر ۳۴/ یک ساعت تاخیر برای نمایش یک فیلم، اعتراض کارگردان و نسخه بی‌کیفیت

فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی، در اولین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با تاخیر یک ساعته پخش شد.

به گزارش سینماسینما، بعد از یک ساعت معطلی اهالی رسانه، روابط عمومی جشنواره اعلام کرد این فیلم به دلیل نرسیدن کپی پخش نخواهد شد. با اعلام این مطلب، جمعیت ایستاده پشت درهای سالن اصلی مرکز همایش ها متفرق شدند اما چند دقیقه بعد دوباره اعلام کردند فیلم پخش می شود.

به محض ورود جمعیت به سالن و در حالی که عوامل فیلم هنوز پشت در بودند، نمایش فیلم آغاز شد، اما بنا به خواسته کارگردان برای چند لحظه ای فیلم متوقف شد تا عوامل و بازیگران هم خودشان را برسانند.

در نهایت «گیتا» روی پرده رفت اما کپی فیلم از ابتدا تا پایان با مشکلات فراوانی از جمله صدا و تصویر رو به رو بود. فیلم هر چند دقیقه یک بار دو ثانیه متوقف می شد. با این شرایط اکران آن تا پایان ادامه داشت و مورد تشویق تماشارگان قرار گرفت.

مسعود مددی کارگردان فیلم سینمایی «گیتا» درباره دلایل تاخیر در نمایش و پخش بی کیفیت این فیلم سینمایی در کاخ جشنواره گفت: پیش از این اعلام کرده بودیم که فیلم دیرتر از جدول زمان بندی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره ارائه شده آماده می شود و آقای علیزاده مسئول بررسی کیفیت فیلم های جشنواره نیز به این موضوع واقف بود و متاسفانه فیلم به بدترین شکل ممکن شامگاه ۱۲ بهمن در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان روی پرده رفت.

مددی تاکید کرد: نسخه «DCP» این فیلم سینمایی با سیستم پخش برج میلاد هماهنگ نبود و فیلم به صورت آنلاین پخش شد و همین موضوع باعث بروز اشکالات فنی هنگام نمایش «گیتا» شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10991 و در روز سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸:۴۳
2024 copyright.