حبیب الله کاسه ساز برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شد؟

کاسه سازبا اعلام نتایج هیئت های اجرایی انتخابات استان تهران اسامی برخی از آنها اعلام شد.

به گزارش سینما سینما سایت انتخاب ایرانی ،اسامی افرادی که تا کنون عدم احراز صلاحیتشان از سوی هیئت های اجرایی انتخابات اعلام شده را به شرح زیر اعلام کرد:
حبیب الله کاسه ساز، حمید رسایی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، مهدی کوچک زاده ، شهاب الدین صدر، فیاض زاهد ، محمد رویانیان، شهربانو امانی، فاطمه راکعی ، عشرت شقایق
با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت های داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت برخی از چهره های نسبتا مشهور اصلاح طلب و اصولگرا توسط این هیئت احراز نشده است.
در این بین حمید رسایی مشهورترین چهره‌ای بود که صلاحیتش برای انتخابات مجلس دهم رد شده است. این فعال سیاسی بلافاصله با تشبیه دولت روحانی به داس از این رد صلاحیت انتقاد کرده بود. رسایی که پیش از این از مدافعان مشهور نهادهای نظارتی بود این بار با ادبیاتی تهاجمی نسبت به این رفتار هیئت‌های اجرایی موضع گرفت. مهرداد بذرپاش که نماینده نزدیک به رسایی در مجلس به حساب می‌آید چندی پیش گفته بود این بار عده‌ای می‌خواهند فتنه را قبل از انتخابات و با شعار رد صلاحیت شروع کنند.
شهربانو امانی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم، فاطمه راکعی فعال سیاسی رادیکال دوم خردادی، حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما، محمد رویانیان مدیر عامل اسبق پرسپولیس، مهدی کوچک زاده و حمید رسایی نمایندگان فعلی اصولگرای مجلس، شهاب‌الدین صدر فعال سیاسی، قاسم شعله‌سعدی نماینده تندرو مجلس ششم و فیاض زاهد از چهره‌هایی هستند که صلاحیت‌شان برای کاندیداتوری مجلس دهم احراز نشده است.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9178 و در روز چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰:۲۰
2024 copyright.