حدیث فولادوند چگونه به نقش «فوزیه» رسید؟

حدیث فولادوند که در سریال «معمای شاه» نقش فوزیه را بازی می‌کند، درباره‌ی اینکه چقدر نسبت به نقشی که به ایفای آن پرداخته، مطالعه داشته است؟ گفت: برای ایفای نقش «فوزیه» کتاب‌های متعددی از این شخصیت را مطالعه کردم و سعی کردم نقشم را به گونه‌ای ایفا کنم که آقای ورزی از من انتظار داشت.

به گزارش سینماسینما، فولادوند  در تکمیل توضیحاتش درباره میزان شناخت شخصیت «فوزیه» و ایفای این نقش در یک مجموعه تاریخی بیان کرد: من هم مثل سایر بازیگران «معمای شاه» که به ایفای نقش‌ پرداختند، در همین حد که شخصیت فوزیه چه کسی بوده و در چه مقطعی از تاریخ حضور داشته است، شناخت داشتم اما بعد از اینکه ایفای این نقش به من سپرده شد، چند کتاب از طرف آقای ورزی به من معرفی شد که کامل آنها را مطالعه کردم. به دلیل اینکه این شخصیت زندگی‌نامه‌ای برای خودش نداشت، خودم هم چند کتاب دیگر درباره این شخصیت را به طور جسته و گریخته مطالعه کردم و توانستم نسبت به این شخصیت شناخت بیشتری پیدا کنم.

وی در ادامه به همکاری‌اش با محمدرضا ورزی – کارگردان «معمای شاه» – اشاره کرد و گفت: سال ۷۹ در سریال «سال‌های خاکستری» به کارگردانی آقای ورزی که برای شبکه جام جم آماده‌ شد، ایفای نقش داشتم؛ البته در آن سریال همکاری کوتاه‌تری با ایشان داشتم. کار کردن با آقای ورزی در «معمای شاه» خیلی برایم لذت‌بخش بود؛ چراکه احساس می‌کردم نسبت به پلان‌هایی که می‌گیرد و شخصیتی که از من در ذهنش تصور می‌کند، خیلی واقف هستم. در کل همه چیز در «معمای شاه» حرفه‌ای پیش رفت، بنابراین کار کردن در یک گروه حرفه‌ای در چنین روزهایی که شاید خیلی از کارها پشت صحنه‌ی حرفه‌ای نداشته باشند، یک حُسن است.

این بازیگر همچنین درباره زمان همکاری با سریال معمای شاه، اعلام کرد: آخرین حضورم در این پروژه اسفند سال ۱۳۹۳ بود ولی در کل به مدت دو سال است که جسته و گریخته با پروژه «معمای شاه» همکاری داشتم. درحال حاضر هم کار جدیدی برای تلویزیون ندارم اما قرار است به‌زودی یک کار سینمایی جدید داشته باشم.

 

 

منبع: ایسنا
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 7635 و در روز جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹:۳۵
2024 copyright.