دو سه نفر از داورانی که فیلم حاتمی‌کیا را نادیده گرفتند می‌گویند ما را حلال کن!

بابک حمیدیان بازیگر سینمای ایران ،در شماره جدید نشریه سینمایی ۲۴ ،مصاحبه جالبی انجام داده و در بخشهایی از آن حرفهای جالبی زده است .
به گزارش سینما سینما ،مهمترین بخشهای این مصاحبه به شرح زیر است :

در جشن خانه سینما ،احسان کرمی از من پرسید چرا اینقدر خشک هستی؟گفتم هیجان زده نیستم .برای اینکه دو سال است دراین سینما نادیده گرفته می شوم .

من دراین سه سال ،۹فیلم بازی کرده ام اما چهره عریان سینما باعث شده تا تلاشهای در آنها نادیده گرفته شود و احساس کنم با من مثل یک شی رفتار شده .

درباره فیلم چ حاتمی کیا ،هیات داوران آن سال خودشان می دانند چه کرده اند .دو سه نفر از آن جمع هر وقت من را می بینند می گویند مارا حلال کن!

بعد از اینکه در فیلم زاگرس با آقای کیانیان همبازی شدم به ایشان گفتم خسته شده ام و می خواهم نقشهای اصلی را بازی کنم …پرسیدم از این جو. اتفاقها کی قرار است برای من بیافتد ؟آقای کیانیان گفت :تو از آن مدل بازیگرهایی هستی که قرار نیست سوپر استار سینما بشوی .گفت تو مدلت طوری است که دیر از سینما جواب می گیری.

به جرات می گویم اگر واکین فینیکس در فیلمی مثل هیس !دخترها فریاد نمی زنند بازی کرده بود نامزد اسکار می شد و یک چهره عجیب و مریض و جدید را به تاریخ سینما اضافه می کرد.ولی اینجور نقش ها در سینمای ایران اصلا دیده نمی شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 31345 و در روز شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲:۱۴
2024 copyright.