حسام نواب صفوی: پرونده شکایتم از «فارسی وان» هنوز بسته نشده است

حسام نواب صفویبازیگر سریال «معمای شاه» گفت: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای مالی احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

به گزارش سینماسینما، حسام نواب صفوی  در پی انتشار اخبار ضد و نقیضی در خصوص بسته شدن شبکه «فارسی ۱» گفت: در خصوص اینکه می گویند من شبکه فارسی ۱ را بسته ام، شاید این تصویر تداعی شود که من با دو مامور به آنجا رفته و درب شبکه را بسته ام که اصلاً اینطور نیست. صحبت من به هیچ وجه به این منظور نبوده و نیست.

او ادامه داد: وقتی که یک وکیل از حق مردم ایران دفاع می کند، در واقع این امر بیانگر اعلام وکالت آن وکیل از جانب مردم است.

بازیگر سریال «معمای شاه» تاکید کرد: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای فارسی۱ احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

نواب صفوی با تشکر از مردم ایران بابت پیگیری های خود نسبت به این توهین صورت گرفته توسط مجری شبکه ماهواره ای تصریح کرد: باید بگویم این خود مردم بودند که بسته شدن شبکه فارسی ۱ را رقم زدند. تصریح می کنم واژه «من» به عنوان «وکیل مردم ایران» است.

این بازیگر خاطرنشان کرد: باید بگویم که این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان و در تعقیب عوامل شبکه فارسی۱ است و به دلیل اینکه زیر دست بازپرس است بنده از متوقف کردن آن معذورم.

منبع: میزان

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 39151 و در روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۹:۳۷
2024 copyright.