حسن معجونی در گفت‌وگو با سینماسینما/ «خوک» یک کمدی متفاوت است

سینماسینما، علی پاکزاد – حسن معجونی بازیگر سینما گفت: «من و مانی حقیقی می دانستیم که «خوک» یک تجربه متفاوت است.»

به گزارش سینماسینما، حسن معجونی با بازی در فیلم «خوک» توجه های زیادی را به خود جلب کرد. فیلم «خوک» اولین نمایش خود را در جشنواره برلین تجربه کرد. این فیلم اکنون در سینماها در حال اکران است.

حسن معجونی بازیگر فیلم «خوک» درباره حضور در این اثر گفت: «مانی حقیقی از ابتدا فیلمنامه و نقش اول مرد را برای من نوشته بود. با این رویکرد که قرار بود من بازی کنم. بازی در این نقش سختی های خاص خودش را داشت. به این دلیل که جنس کمدی متفاوتی داشت. بازی در نقش های کمدی نوع های مختلفی را شامل می شود و این جنسی که ما بازی کردیم تفاوت های بسیاری داشت که به عقیده من بهترین نوع آن هم بود. واقعا کار سختی بود.»

او ادامه داد: «از قبل این تصمیم را نداشتم که بازی خاصی را ارائه کنم تا قطعا مورد توجه قرار بگیرد. اما چیزی که برایم خیلی مهم بود همان بخش بازیگری بود. عقیده دارم که بازی متفاوتی بود، یعنی من و مانی حقیقی می‌دانستیم «خوک» تجربه‌ای متفاوت است.»

بازیگر فیلم «خوک» درباره مراحل تولید این فیلم گفت: «زمانی که در مراحل تولید هستیم به خوبی متوجه نمی شویم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. گاهی یک کارگردان به دنبال این است که مخاطبان خود را محک بزند یا اصلا مخاطبان جدید پیدا کند. اما نمی توان در این گستره پهناور گفت که دقیقا چه کاری انجام داد تا مخاطب از آن لذت ببرد و کاملا راضی باشد. اما می دانم که «خوک» یک کمدی خیلی متفاوت است.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 85975 و در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۷:۰۶
2024 copyright.