حسین فرحبخش: روحانی نبود به وضعیت نفت در برابر غذا می‌رسیدیم

حسین فرح بخش تهیه کننده سینما در گفت وگویی به اظهارنظر درباره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش سینماسینما،مهمترین بخش اظهارات فرح بخش به شرح زیر است :

✅مردم فریب وعده های پوچ انتخاباتی برخی نامزدهای ریاست جمهوری را نخورند. در دولت یازدهم شاهد افزایش قدرت خرید مردم و ثبات قیمت کالاهای اساسی بودیم.
✅دولت ها را با دولت ها مقایسه نمی کنم؛ هر دولتی کم و کاستی دارد اما دولت روحانی نسبت به همه دولت های بعد از انقلاب اتفاقات خاصی در زمینه اقتصادی رقم زد که ممکن است به ذهن برخی خطور نکند.
✅در هیچ دولتی قبل و بعد انقلاب حقوق کارمندان دوبرابر نشده اما این اتفاق در دولت اقای روحانی رخ داد و این اتفاق عجیبی بود.
✅ یادمان نرود شرایط کشور شرایطی بود که اگر دولت روحانی تدبیر نمی کرد ممکن بود به شرایط نفت در برابر غذا برسیم.
✅در دوره قبل هر هفته مواد غذایی دچار تغییر قیمت می شدند و هیچ چیزی ثبات نداشت. کاستی هایی در دولت بازدهم در زمینه هایی بوده اما نباید فقط یک زمینه را بررسی کرد و عدالت حکم می کند همه موارد را بررسی کنیم و مطمنم در دولت دوازدهم نقایص موجود در دوره یازدهم برطرف خواهد شد.
✅اگر مردم ایران ارامش می خواهند، اگر دنبال تداوم شرایط بدون تنش هستند باید به اقای روحانی رای بدهند.
✅مصلحت این کشور و منافع ملی ایجاد می کند که به روحانی رای بدهند نه اینکه به حرف برخی افراد که ادعا می کنند یارانه ها را افزایش می دهند و چند میلیون شغل ایجاد می کنند اعتماد کنند. زدن این حرف ها ساده اما در عمل غیر ممکن است.
✅شاید خیلی ها توجه نکرده باشند که قیمت ها زیاد بالا نرفته است و این برای طبقه ضعیف جامعه اتفاق مهمی است. کسی که می گوید اول فرهنگ بعد اقتصاد نادان است ابتدا باید به اقتصاد توجه کرد.
✅چهار سال بعد از اقای روحانی در فرهنگ توقع زیادی داریم؛ در چهار سال اول زمینه های اقتصادی چیده شده و پالایشگاه بندرعباس و دیگر اقدامات انجام شده شگفت انگیز است.
✅این دولت دولت ملی است و امیدواریم در دوره بعد با ادامه آن شاهد موفقیت های بسیاری باشیم.

منبع : کانال هنرمندان حامی روحانی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 53730 و در روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲:۰۵
2024 copyright.