حضور بازیگر سریال «فرار از زندان» در یک فیلم ایرانی

رابرت نیپر بازیگر سرشناس هالیوودی که در ایران با سریال فرار از زندان شناخته شده است در فیلم کمدی «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی در نقش «جو» بازی می کند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «اولین تولد» نخستین همکاری مشترک سینمای ایران و هالیوود است که توسط ال ای ایندیپندنت فیلم تهیه می شود.
پیش از این حضور ول کیلمر ستاره سینمای آمریکا که بازیگر نقش بت من بوده است، ویلیام بالدوین، جی عبدو و آرمین امیری در این فیلم خبری شده بود. رابرت نیپر نیز در نقش «جو» در این فیلم ایفای نقش می کند.
به گزارش ورایتی فیلمبردای فیلم سینمایی «اولین تولد» ماه جاری در شهر لس آنجلس انجام می شود.
این فیلم روایت زندگی مشترک یک زن و شوهر را دنبال می کند، «بِن» متولد ایران و «کیت» زاده آمریکاست که وقتی کیت برای اولین بار باردار می شود مسائل پیچیده باعث دور هم جمع شدن خانواده می شود و حمید (ابدو) پدر بن که یک تندخوی ضد آمریکایی سیاستمدار است درحالی که پدر کیت بایدن هم یک سیاستمدار ضد ایران هست با هم روبرو شوند. خانواده باید عقایدشان را نگه دارند تا به بن و کیت و فرزند در راهشان کمک کنند.
فیلم سینمایی «اولین تولد» نوشته مشترک خوزه، ترک زهدی و مهدی علیمیرزایی است.
همچنین سم خوزه و ادوین آوانس به طور مشترک تهیه کنندگان این فیلم را بر عهده دارند و پوریا ناصر بخت جانشین تهیه کننده است.
علی عطشانی کارگردان سینما ایران تا کنون آثاری چون «تلفن همراه آقای رئیس جمهور»، «دموکراسی تو روز روشن»، «یادم تو رو فراموش» و… را کارگردانی کرده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 64619 و در روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹:۴۵
2024 copyright.