حضور سردبیر بخش مستند شبکه آرته فرانسه در جشنواره سینما حقیقت

«فابریس پوشو» مدیر و سردبیر بخش مستند شبکه ARTE فرانسه، برای برگزاری کارگاه «یک تولید مشترک خلاق» یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، فابریس پوشو متولد سال ۱۹۶۵ (۵۲ ساله) در فرانسه است. او تحصیلات خود را در مدرسه ملی فرانسه به پایان رساند و از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۳ به عنوان تهیه‌کننده مستقل فعال بود. او سپس به عنوان سردبیر مستند علم و حیات وحش به بخش مستند کانال سه تلویزیون فرانسه ملحق شد.

پوشو در نوامبر ۲۰۰۵ به بخش مستند تلویزیون دو فرانسه پیوست و از سال ۲۰۰۸ مسئول برنامه‌ریزی بین شبکه و رسانه‌های دیجیتال شد. از فوریه سال ۲۰۱۱ تا ژانویه ۲۰۱۶ او به عنوان مدیر بخش مستند شبکه تلویزیونی دو فرانسه فعالیت داشت.

فابریس پوشو هم اکنون در شبکه ARTE فرانسه به عنوان مدیر و سردبیر بخش مستند، در زمینه‌ مسایل اجتماعی، تاریخ و فرهنگ مشغول به کار است. او همچنین به تدریس تاریخ مستندسازی در دانشگاه سوربن پاریس می‌پردازد.

شبکه ARTE یک شبکه فرهنگی در اروپاست که قصد دارد از طریق تولید برنامه‌های خلاق و نوآورانه، آگاهی و روشن‌بینی بینندگان خود را افزایش دهد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73675 و در روز جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱:۱۲
2024 copyright.