حضور فرهادی، مهرجویی و عیاری در یک فیلم مستند

 

مهرجویی و فرهادیفیلم مستند سینمایی «موج نو» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی احمد طالبی‌نژاد، با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی تولید و آماده نمایش عمومی شد.

به گزارش سینماسینما، بررسی سیر تحولات و پیدایش موج نوی سینمای ایران از آغاز تا امروز، موضوع این مستند غیر‌متعارف است که در مدت زمان ۸۲ دقیقه، توسط «احمد طالبی‌نژاد» نویسنده و منتقد نام‌آشنای سینمای ایران تهیه و کارگردانی شده است.

این فیلم با حضور برخی از کارگردانان قدیمی و امروز سینمای ایران، ازجمله داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کیانوش عیاری، اصغر فرهادی، پرویز شهبازی و شهرام مکری، جلوی دوربین رفته است که می‌تواند تجربیات زیادی را به فیلمسازان جوان و علاقمندان سینما انتقال دهد.

عوامل تولید مستند سینمایی «موج نو» عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: احمد طالبی‌نژاد، مدیر تصویربرداری: فرهاد طالبی‌نژاد، صدا: شاهین پورداداشی، تدوینگر: بابک حیدری، مدیر تولید: حنیف سروری، عکاس: محمود حسینی، دستیار اول کارگردان: ناصر طالبی‌نژاد، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

اولین نمایش عمومی این فیلم، در بخش مستند جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود که از روز اول اردیبهشت ۹۵ در «پردیس چارسو» آغاز بکار می‌کند.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14869 و در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳:۲۷
2024 copyright.