حمید مدرسی در گفت‌و‌گو با سینماسینما: مرگ دنیا را باور نمی‌کنم

حمید مدرسیسینماسینما، علی پاکزاد – حمید مدرسی تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» معتقد است که این مرگ را نمی‌تواند بپذیرد. زیرا او اعتقاد دارد که یکی از بهترین انسان‌های کره زمین از بین ما رفته است.

به گزارش سینماسینما، فوت دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان «کلاه قرمزی» که از سرطان رنج می‌برد، صبح چهارشنبه هشتم دی ماه جامعه هنری و به خصوص کسانی را که از نزدیک او را می‌شناختند در شوک فرو برد.

مدرسی تهیه کننده مجموعه عروسکی کلاه قرمزی در گفت‌و‌گو با سینماسینما درباره فوت غم‌انگیز دنیا فنی‌زاده گفت: «مرگ دنیا را باور نمی‌کنم. امروز یکی از بدترین روزهای من است. او انسان برگزیده‌ای از سوی خداوند بود. نمی توانم مرگ او را بپذیرم. مادر او در شرایط خوبی نیست غم بزرگی است.»

او ادامه داد: «امیدوارم خداوند به خانواده او صبر دهد. او یکی از بهترین‌ها در گروه پنجاه نفره ما بود. کلاه قرمزی و همه دوست داران او دلشان برای این فرشته تنگ خواهد شد. نمی‌توانم صحبت کنم شرایط روحی خوبی ندارم. مرگ سیاه به چه قیمتی این بچه‌ها را می‌برد. او در نوع خود فوق‌العاده بود، زیرا هم از لحاظ حرفه‌ای بی‌نظیر بود و هم یک انسان به تمام معنا بود. بیش از این نمی‌توان صحبت کرد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 37329 و در روز چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶:۵۲
2024 copyright.