اختصاصی/ خانه جیمز باند واقعی پیدا شد!

خانه واقعی جیمز باند، مامور ۰۰۷، انگلیسی پیدا شد.

به گزارش سینماسینما، یک نویسنده انگلیسی در روزنامه «تایم» ادعا کرد که خانه ای که جیمز باند واقعی در آن زندگی می‌کرد را پیدا کرده ‌ و آدرس آن در شماره ۲۵ خیابان ولینگتون استوار، لندن است.

نویسنده رمان های جیمزباند، یان فلمینگ، جیمز باند را به شهرت جهانی رسانید و بازیگر اولین فیلمهای جیمز باند، شون کانری به دلیل ایفای نقش در این فیلمها از بازیگران نامدار در سراسر دنیا شد. ویلیام بوید، یکی از ادامه‌دهندگان داستان‌های جیمز باند است و در سال ۲۰۱۳ خود رمانی به نام سولو نوشته که بعد از تحقیقات توانسته خانه ای که جیمز باند واقعی که در آن مسکن گزیده بوده را بیابد.

جیمز باند به عنوان یکی از بهترین و زبده ترین جاسوسان ملکه انگلیس است که سوژه رمان ها و بعدا فیلم‌ها شده است. در بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰، یان فلمینگ ۱۴ اثر درباره جیمز باند نوشته بود، اما هرگز فاش نکرده بود که این شخصیت کجا اقامت دارد.

بعد از شون کانری بازیگران دیگری در نقش جیمز باند ظاهر شده اند، اما خاطره شون کانری ، ۰۰۷ هرگز از یاد نمی‌رود. اولین جیمز باند درسال ۱۹۶۲ ساخته شده و تا به امروز ۲۵ فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند تولید شده است ‌که این فیلم ها در سراسر جهان به فروش بالا نیز دست یافته‌اند. فیلمهای جمیز باند دیگر فیلم‌های جاسوسی را نیز تحت تاثیر قرار داده‌اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 139075 و در روز جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵:۲۶
2024 copyright.