خانواده عباس کیارستمی در بیمارستان در کنارش هستند / آخرین خبر از وضعیت جسمی کارگردان مطرح سینمای ایران

Kiarostami95مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از وضعیت این هنرمند ابراز رضایت کرد و گفت: صبح امروز ۲۲ فروردین‌ماه آقای کیارستمی را دیدم و خوشبختانه حال ایشان خوب است.

به گزارش سینماسینما دکتر رضا پایدار  درباره آخرین وضعیت عباس کیارستمی با بیان این مطلب ادامه داد: آقای کیارستمی از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده‌اند و وضعیت بحرانی تقریبا رفع شده است. ایشان غذا خورده‌اند، صحبت می‌کنند و خانواده‌شان در کنار ایشان هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که عباس کیارستمی تا چه زمانی در بخش بستری خواهد بود، توضیح داد: مراحل درمانی انجام شده است اما باید درمانشان ادامه پیدا کند و درباره این موضوع پزشک معالج ایشان باید تصمیم‌گیری و صحبت کند اما همین که ایشان از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده‌اند یعنی مریض عادی تلقی می‌شوند و ما آنقدر از بابت حالشان مطمئن بوده‌ایم که ایشان را به بخش عمومی منتقل کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران، این روزها به دلیل مشکلات گوارشی و در پی آن انجام دو عمل جراحی در بیمارستان بستری است. او چند روز اخیر در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود اما به تازگی به بخش عمومی منتقل شده است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14599 و در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰:۰۰
2024 copyright.