خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ

ترامپبا تبرئه شدن ترامپ در سنا با رای جمهوری‌خواهان، هالیوودی‌ها خشم خود را نسبت به این رای ابراز کردند.

به گزارش سینماسینما، هالیوودی‌ها به تبرئه شدن دونالد ترامپ از اتهام برانگیختن شورش ساختمان کنگره در سنا واکنش نشان دادند و بیشتر آنها جمهوری‌خواهان و مخصوصاً رهبر آنها میچ مک‌کانل را کوبیدند.

شاید مایکل مور فیلمساز تنها کسی بود که سعی کرد نکات مثبت ماجرا را ببیند و در اینستاگرام خود نوشت با وجود اینکه سنا رای اکثریت کافی برای محکوم کردن ترامپ را نداشت، بیشتر سناتورها (۵۷ نفر مقابل ۴۳ نفر) علیه ترامپ رای دادند که این شامل ۱۵ درصد از جمهوری‌خواهان هم می‌شد.

وی نوشت: حالا ترک روی سد پدیدار شده است.

این مستندساز معروف گفت تصاویر حمله به کنگره و سیاستمداران در خاطر همه باقی خواهد ماند و مردم در آینده می‌توانند جبران کنند.

مور ادامه داد: اعضای دموکراتیک کنگره حرف خود را به عموم مردم آمریکا و اکثریت سنا ثابت کردند. ترامپ فقط به این دلیل قسر در رفت که هنوز تعداد بزدل‌ها زیاد و تعداد جمهوری‌خواهان در سنا هم زیاد است. ما اکثریت ۸۲ میلیون نفری، سال آینده این مسئله را در انتخابات میان‌دوره‌ای حل می‌کنیم.

جورج تاکئی بازیگر، نویسنده و فعال سیاسی در توییتر نوشت که استانداردهای دوگانه حزب جمهوری‌خواه یک بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: آنها می‌خواهند دوباره پول‌های کمکی سازمانی جریان پیدا کند اما به شدت از گروه حامیان کیواِنان که تفنگ اتوماتیک AR-۱۵ و دستبند کمربندی حمل می‌کنند می‌ترسند.

مارک رافلو بازیگر نیز یک لینک از مطلبی خبری گذاشت که در آن توضیح داده شده بود میچ مک‌کانل بعد از دادن رای منفی به محکوم کردن ترامپ، گفته که در شب حمله به کنگره، وظیفه خود را به درستی انجام نداده است.

رافلو درباره مک‌کانل نوشت: یک بزدل و احمق که استحقاقش زباله‌دان تاریخ است.

پاتریشا آرکت هم گفت مک‌کانل بعد از اینکه ترامپ را نجات داد، سخنرانی کرد و مستقیم در حرف‌هایش از سخنان دموکرات‌ها دفاع کرد. وی نوشت: عجیب است و وقیحانه. شرم بر تو. تو او را حمایت کردی.

واندا سایکس تهیه‌کننده و نویسنده معروف تلویزیونی هم مک‌کانل را یک «مار» خواند.

جیم گفیگان استند آپ کمدین نوشت: یعنی الان مک‌کانل دارد سعی می‌کند تاریخ‌دان‌ها را راضی کند که شرف ندارد؟

جیمی کیمل مجری تلویزیونی هم نوشت: دوباره حس حماقت می‌کنم چون امیدوار بودم تعداد بیشتری از آنها کار درست را انجام بدهند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 150905 و در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۱:۳۵
2024 copyright.