اختصاصی/ «خشم و هیاهو» در تورنتو کانادا با هومن سیدی

خشم و هیاهوجشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو، سینه‌ایران، با نمایش «خشم و هیاهو» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در روز چهاردهم اکتبر کلید خواهد خورد.

به گزارش سینماسینما، خشم هیاهو که بخش بین الممل ان بر عهده شرکت دریم لب به مدیریت نسرین میرشب است سومین فیلم هومن سیدی است. هومن سیدی سابقه ساخت چندین فیلم و ایفای نقش در تئاتر، سینما و تلوزیون را در کارنامه خود دارد.

«خشم و هیاهو» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در شش قسمت کاندید دریافت جایزه بود که سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.

این فیلم موضوعی اجتماعی و جنایی دارد،  در خلاصه این فیلم آمده است که “زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست.”

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی‌ور از جمله نقش‌آفرینان اصلی این فیلم هستند.

جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو که دومین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند، با تمرکز بر سینمای روز ایران و استعدادهای نوظهور این عرصه، بیش از ده عنوان از بهترین‌های سال سینمای ایران را به تورنتو خواهد آورد. این جشنواره در روزهای چهاردهم تا شانزدهم اکتبر در مجهزترین و شیک ترین سالن سینمایی امریکای شمالی ،  مجتمع تیف بل لایت باکس تورنتو، با حضور تنی چند از چهره‌های شناخته‌شده سینمای ایران برگزار خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 26531 و در روز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳:۱۲
2024 copyright.