«خماری» را مهر ماه اکران می‌کنیم/ فیلم دچار تغییر نمی‌شود

خماری
منیژه حکمت تهیه کننده سینما بیان کرد در تلاش هستند فیلم سینمایی «خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی را مهر ماه اکران کنند.

به گزارش سینماسینما، منیژه حکمت تهیه کننده سینما  با اشاره به فیلم «خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی گفت: پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر شده است و در حال برنامه ریزی برای اکران مناسب این اثر سینمایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز برنامه دقیقی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده است، تاکید کرد: مهر ماه می تواند زمان مناسبی برای اکران این فیلم باشد که امیدوارم بتوانیم «خماری» را در همین زمان اکران کنیم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: نسخه ای که برای اکران عمومی این اثر سینمایی آماده شده است، هیچ تفاوتی با نسخه ای که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، ندارد.

 

«خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی و تهیه کنندگی منیژه حکمت در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: «خماری» روایتگر زندگی  و چالش های یک دانشجوی موسیقی است که سخت مشغول تمرین برای امتحان بورسیه دانشجویی می باشد و درست همزمان با روز امتحان، تقدیر اتفاقاتی عجیب را برای او رقم میزند.

مهرداد صدیقیان، نادر فلاح، کاظم سیاحی، لیلی فرهادپور، سوگل خلیق و امید روحانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 16314 و در روز شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۶:۵۵
2024 copyright.