خمسه : کار در روزگار کرونایی سخت است/ دستمزد کار قبلی ام را هنوز دریافت نکرده ام

علیرضا خمسه به بهانه سریال چوب خط گفت وگویی با فاطمه عود باشی در جام جم کرده ودر آن حرفهایی جالب زده است .
به گزارش سینماسینما ،این مصاحبه به شرح زیر است :
بعد از این همه سال بازی در آثار متفاوت، مسلما ملاک هایی برای انتخاب دارید و حاضر نیستید در هر اثری بازی کنید. سریال تلویزیونی چوب خط برای شما شخصا چه جذابیتی داشت که شما را برای بازی وسوسه کرد؟

همیشه علاقه مند هستم در آثاری بازی کنم که برای زمان خاصی پخش می شود. در ابتدا قرار بود سریال چوب خط در ایام نوروز روانه آنتن شود و من هم از آنجاکه دوست داشتم برای ایام نوروز کاری داشته باشم، به همین دلیل در این سریال حضور پیدا کردم، زیرا فکر می کنم نوروز ایام بسیار جذاب و دوست داشتنی است که مهمان خانه ها شویم. البته پخش این سریال در روزهای پایانی سال هم جذاب است و امیدوارم مردم با تماشای سریال چوب خط لذت ببرند و جذب شان کند.

همچنین افتخار همکاری با منصور سهراب پور تهیه کننده سریال چوب خط را دارم که از تهیه کنندگان صاحب نام هستند و همیشه آثارشان با اقبال مردم روبه رو شده و آثار قابل توجهی می سازد. از سوی دیگر با حمید بهرامیان کارگردان همکاری می کنم که فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر را ساخته بود و من در این فیلم سینمایی او بازی داشتم که از قرار، منتظر اکران است. در مجموع بازی در سریال تلویزیونی چوب خط که نقش یکی از اعضای خانواده را بازی می کنم، برایم بسیار جذاب و دوست داشتنی است. ضمن این که سریال کمدی است و امیدواریم با چوب خط بتوانیم لب های مردم را به خنده باز کنیم.

درباره نقش تان در سریال توضیح می دهید که مخاطبان قرار است شما را در قالب چه شخصیتی به تماشا بنشینند؟

نمی توانم توضیح زیادی درباره نقش بدهم، چون قصه لو می رود. در این سریال نقش متفاوتی را بازی می کنم با دو جنس رنگ رفتاری. یعنی این شخصیت در دو جایگاه دیده می شود که فکر می کنم تماشای آن برای مخاطبان هم جذاب باشد. ضمن این که نقش برای خودم هم متفاوت بود و برایم تازگی داشت.

پس آقای خمسه را در این سریال در قالب یک شخصیت دو وجهی می بینیم؟

بله و همین بخش رفتاری شخصیت من را برای بازی به چالش دعوت کرد. سعی کرده ام جنس متفاوتی از بازی ام را در سریال چوب خط به تصویر بکشم و امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند و از کار لذت ببرند. زیرا مثل همیشه سعی کرده ام نقش را مال خودم کنم.

با توجه به این که بهرامیان با ساخت مجموعه چوب خط نخستین تجربه سریال سازی اش را کسب می کند، تا چه میزان تعامل با هم در کار دارید؟

همان طور که تاکید کردم من در فیلم سینمایی حمید بهرامیان بازی کرده بودم، بنابراین با او آشنا بودم و می دانستم جزو کارگردانانی است که تعامل بسیار خوبی در کار دارد و بازیگران راحت می توانند پیشنهادهای خود را برای نقش بگویند و او هم در نهایت آرامش گوش می دهد. برای ساخت سریال چوب خط با این که فشار زیادی روی گروه برای تولید است اما مشارکت عمومی و گروهی وجود دارد و همه همدلانه کار را انجام می دهند.

برایتان سخت نیست در روزگار کرونایی و آن هم به ناچار بدون ماسک در فضای کار باشید، چون گریم تان مشکل پیدا نکند، کار کنید؟

کار در روزگار کرونایی سخت است، به ویژه این که در چنین شرایط سخت همراه با خطر کار می کنیم، اما دستمزد کار قبلی ام را هنوز دریافت نکرده ام. شش ماه از کار من در سریال زمین گرم گذشته، اما هنوز نه تنها من، بلکه دیگر عوامل هم دستمزدهایشان را دریافت نکرده اند و منتظر هستیم که این اتفاق بیفتد. حال شما تصور کنید باز هم در این روزگار این سختی را به جان خریدم و بازی می کنم.

فکر می کنید چه دلیلی باعث شده تا دوباره این خطر را بپذیرید و در سریال بازی کنید؟

مسلما توجیه این کارم فقط عشق و علاقه به مردم است و نمی تواند توجیه دیگری داشته باشد. امیدوارم مردم از تماشای سریال لذت ببرند و این اتفاق خوب بیفتد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 152130 و در روز جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶:۰۲
2024 copyright.