خواننده «کجا باید برم» به «رقص روی شیشه» پیوست

روزبه بمانی که به تازگی آلبوم «کجا باید برم» را در مقام خواننده منتشر کرده، در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه فیلم و سریال، برای ساخته‌ی جدید «مهدی گلستانه» می‌خواند.
به گزارش سینماسینما، روزبه بمانی ترانه‌سرای سرشناس کشورمان که به تازگی آلبوم «کجا باید برم» را در مقام خواننده منتشر کرده، در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه فیلم و سریال، برای ساخته‌ی جدید «مهدی گلستانه» می‌خواند.

«رقص روی شیشه» عنوان سریال جدید مهدی گلستانه است که تهیه‌کنندگی آن را «پیمان جعفری» برعهده دارد و «طلا معتضدی» نویسنده آن است.

در این سریال خوانندگان متعددی از جمله رضا صادقی، محمدعلیزاده، بابک جهانبخش، هوروش بند، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام و انوش تقوی به عنوان خواننده حضور دارند.

مدیر روابط عمومی بخش موسیقی این پروژه به موسیقی ما گفت که قرار است روزبه بمانی چند قطعه را برای سریال بخواند اما از جزییات این قطعات هنوز اطلاعات مشخصی منتتشر نشده است.

«رقص روی شیشه» در حال ضبط است و قرار است تا پایان سال ۱۳۹۷ منتشر شود.

بهرام رادان، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهی، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی‌نسب، ابوالفضل میری و مهتاب کرامتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 98604 و در روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۰۱
2024 copyright.