داستان ثبت عکس عجیب آنجلینا جولی و رئیس پیشین سونی پیکچرز

الکس برلینر عکاس، ماجرای رو در رویی عجیب آنجلینا جولی و ایمی پاسکال رئیس سابق سونی‌پیکچرز را در مراسم زنان قدرتمند عرصه سرگرمی به یاد می‌آورد. تنها دو روز پیش از این مراسم و در پی هک شدن سرورهای سونی مشخص شده بود که در یکی از ایمیل‌های رد و بدل شده میان ایمی پاسکال و اسکات رودین از آنجلینا جولی به عنوان فردی کم استعداد، خودخواه و لوس نام برده شده بود. پس از این اتفاقات روبه‌رو شدن بازیگر «آقا و خانم اسمیت» با رئیس سونی در این مراسم از نگاه تیزبین دوربین برلینر دور نماند.

برلینر مراسم صبحانه‌ی ۱۰۰ زن قدرتمند صنعت سرگرمی در سال ۲۰۱۴ در میان جنجال‌های به پا شده پس از هک شدن سرورهای سونی را اینگونه به خاطر می‌آورد : «انرژی منحصر به فردی فضای اتاق را در برگرفته بود. از آن لحظاتی بود که پیش خود می‌گویید؛ عالی شد، عکس را گرفتم» برلینر تا پیش از این که کسی میان او و این صحنه قرار گیرد چهار عکس گرفت اما همین لحظات کوتاه کافی بود تا عکاس کار خود را به اتمام برساند.

پاسکال بعدها در این باره گفته بود : «ما همگی در دنیای عجیبی به نام هالیوود زندگی می‌کنیم، اگر قرار بود همه‌ی ما واقعا خوب باشیم، کارها پیش نمی‌رفت.» آنجلینا جولی نیز پس از این ماجرا به نیویورک‌تایمز گفته بود : «صادقانه بگویم، پس از این اتفاقات برای ایمی نگران بودم، برای همین خواستم که با او تماس بگیرند و جویای احوالش شوند.»

در نهایت برلینر به عنوان کسی که این لحظه‌ی غریب را ثبت کرده است، نمی‌تواند با اطمینان از آن برخورد سخن بگوید. او آن لحظه را این‌گونه شرح می‌دهد : «نمی‌توان در این مورد به حافظه‌ی خود تکیه کرد. من آنجا بودم، عکس را انداختم، به من گفتند که دور شوم، من هم از آنجا فاصله گرفتم.»

منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 6974 و در روز چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳:۵۲
2024 copyright.