داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

هیات داوران بخش مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

به گزارش سینماسینمابه نقل از روابط عمومی  سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، غوغا بیات، مصطفی خرقه پوش، رضا حداد، علی وزیریان و بهرام عظیمی به عنوان هیات داوران بخش تبلیغات سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.
غوغا بیات عضو انجمن عکاسان سینما و عکاس فیلم است. یکی از چند چهره آشنای هنر عکاسی فیلم در ایران، که با برگزاری نمایشگاه‌های عکاسی و حضور مستمر در شاخه‌ای کاملا تخصصی، ماندگاری خود و آثارش را به اثبات رسانده است. او متولد ۱۳۳۷ در تهران و فارغ‌التحصیل عکاسی و گرافیک از مدرسه عالی تلویزیون در سال ۱۳۵۷ است.
مصطفی خرقه پوش متولد ۱۳۳۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته تدوین از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. شروع فعالیت های خرقه پوش از سال ۱۳۷۵ با فیلم «لیلا» است و تاکنون فیلم هایی همچون «درخت گلابی»، « زیر پوست شهر»، «جرم»، «راه آبی ابریشم»، «ورود آقایان ممنوع» و… را تدوین کرده است.
علی وزیریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.وی کارگردان سینما و سالها گرافیست و طراح پوستر سینمایی بوده است.
بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است. او فارغ‌التحصیل رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران بوده و دارای نشان درجه ۲ هنری معادل با فوق لیسانس انیمیشن است. شروع فعالیت های عظیمی از سال ۱۳۷۲ است و همچنین کارگردانی انیمیشن سینمایی تهران ۱۵۰۰ از جمله فعالیت های این هنرمند است. وی ساخت مستمر آنونس های انیمیشن های تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.
رضا حداد کارگردان تئاتر و تلویزیون و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و تاکنون نمایش هایی همچون «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز»، «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، «آمدیم، نبودید، رفتیم» و… را کارگردانی کرده است. وی همچنین مدیر موسسه تبلیغاتی شبکه آفتاب است.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10055 و در روز چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹:۵۰
2024 copyright.