داوران جشنواره «عکس۵» معرفی شدند

مراسم نمایش آثار برتر و اهدا جوایز جشنواره «عکس ۵» و بزرگداشت عباس کیارستمی در صورتیکه شرایط بیماری کرونا مساعد شود یکم تیر ماه در موزه سینما برگزار می شود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط‌ عمومی جشنواره، بیتا فکور مشاوره جشنواره «عکس۵» درباره داوران این جشنواره گفت: لیلی گلستان (رئیس هیئت داوران)، فرهود نصیری، ابراهیم عرب بیگی، علی میرعمادی و آیتای شکیبافر داوران این دوره جشنواره «عکس ۵» هستند.
فکور در ادامه بیان کرد: موضوع این دوره از جشنواره تاثیر دوران قرنطینه بر انسان معاصر است که مهلت ارسال آثار تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری است و انتخاب آثار برتر ۲۵ خرداد انجام می شود.
مشاور جشنواره «عکس ۵» در ادامه درباره جوایز این جشنواره تاکید کرد: به نفر اول این جشنواره دو میلیون تومان و تندیس جایزه عکس ۵، به نفر دوم یک میلیون و پانصد هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان اهدا می شود.
وی افزود: طبق صحبت های انجام شده با موزه سینما در صورتیکه شرایط بیماری کرونا مساعد شود مراسم نمایش آثار برتر، اهدا جوایز و بزرگداشت عباس کیارستمی یکم تیر ماه سال جاری در موزه سینما برگزار می شود.

عوامل این پروژه عبارتند از: مهدی و علیرضا شادی زاده دبیر جشنواره، احمد عرب بیگی مجسمه ساز، بیتا فکور مشاور جشنواره، سیامک باحجب مدیر اجرایی، غزاله سعادتی مشاور رسانه جشنواره، موسسه پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، ساسان توکلی فارسانی عکاس پوستر.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 136015 و در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰:۱۰
2024 copyright.