«دختر» به جشنواره رسید

در حالیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر» جدیدترین فیلم رضا میرکریمی در آخرین مراحل قرار دارد نسخه ای از فیلم به دفتر جشنواره ارسال شده است.

 به گزارش سینماسینما، روز گذشته نسخه ای از فیلم به دفتر جشنواره ارسال شده و ظاهرا توسط هیات انتخاب نیز مورد بازبینی قرار گرفته است. فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند بازیگران اصلی این فیلم هستند که هنوز بازی هر سه بازیگر در فیلم ادامه دارد.

حدود ۳۰ درصد از سکانس های فیلم در آبادان فیلمبرداری شده و مابقی در تهران می گذرد. گروه از ابتدای فیلمبرداری یک ماهی در جنوب کشور مشغول فیلمبرداری بودند.

فیلم “دختر” داستان زندگی آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌ شود و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌ دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

تدوین فیلم توسط میثم موئینی و صداگذاری نیز توسط امیر حسین قاسمی در حال انجام است. همچنین تروکاژهای کامپیوتری “دختر” را فرهاد یوسفی برعهده دارد. اما محمدرضا علیقلی نیز برای پنجمین بار با رضا میرکریمی همکاری کند. او پیش از این برای فیلم هایی چون “زیر نور ماه”، “اینجا چراغی روشن است”، “خیلی دور خیلی نزدیک” و “یه حبه قند” موسیقی ساخته و این روزها مشغول آهنگسازی “دختر” است.

منبع: خبرآنلاین
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8892 و در روز یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲:۲۸
2024 copyright.