دختر جمشید ارجمند از وضعیت پدر گفت / پیگیری‌های میرکریمی برای درمان منتقد قدیمی سینما

جمشید ارجمندپس از آنکه هوشنگ گلمکانی روز گذشته در صفحه شخصی‌اش نوشت: «جمشید ارجمند از منتقدان و سینمایی نویسان پیشکسوت سینمای ایران که چندی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود به خاطر هزینه‌های بالای درمان در بیمارستان به خانه منتقلش شد. لطفاً کسانی، مقام‌ها و نهادهایی که احساس مسئولیت می‌کنند، کاری بکنند.» رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما پیگیر نحوه درمانی این منتقد پیشکسوت سینما شد.

به گزارش سینماسینما لیلا ارجمند دختر جمشید ارجمند منتقد پیشکسوت درباره انتقال پدرش از بیمارستان به منزل گفت: پدرم به دلیل مشکلات قلبی دو شب در بیمارستان بستری بود اما پزشک متخصص ایشان گفت که در شرایط فعلی کاری از دست مان برنمی آید به همین خاطر ترجیح دادیم پدر را به منزل بیاوریم.

وی افزود: از هوشنگ گلمکانی که دوست دیرینه پدر من است بسیار تشکر می کنم که اطلاع رسانی کردند و مردم را در جریان حال پدر گذاشتند. من به ایشان بسیار ارادت دارم و بابت محبتی که داشتند از ایشان قدردانی می کنم. البته باید به این نکته اشاره کنم که دلیل انتقال پدر به منزل مشکل مالی نبوده است.

لیلا ارجمند در پایان گفت: متاسفانه در برخی از بیمارانی که دچار عارضه قلبی می شوند مشکلات مغزی هم پدیدار می شود و ترکیب این دو مساله درمان را برای پزشکان مشکل می کند. بعد از اینکه پزشک متخصص پدرم گفت فعلا روند درمانی خاصی نمی توانیم انجام دهیم پدر را به منزل آوردیم و بعد از تزریق سرم های پی در پی در حال حاضر توانستیم با تغذیه سالم پدر را در شرایط بهتری مراقبت کنیم.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14600 و در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵:۲۷
2024 copyright.