«دختر شیطان» به دنبال بازیگر

قربان محمدپور برای انتخاب بازیگر زن “دختر شیطان” راهی هند شد.
به گزارش سینماسینما، قربان محمدپور کارگردان فیلم “سلام بمبئی” این روزها مشغول انتخاب بازیگر برای فیلم “دختر شیطان” است.

او در گفت وگویی  دراین باره گفت: دوشنبه شب راهی هند شدیم و امیدوارم در طی یک هفته‌ای که آنجا هستیم بتوانیم با بازیگر نقش اصلی دختر فیلم قرارداد را منعقد کنیم. چند بازیگر زن هندی را مدنظر قرار دادیم و با مدیر برنامه‌هایشان رایزنی‌های لازم از طریق تهیه کننده هندی فیلم انجام شده است و برای صحبت‌های پایانی به هند می‌روم.

محمدپور درباره روند طولانی انتخاب بازیگر زن فیلم اظهار کرد: به هر حال کار کردن با بازیگران مطرح همواره نیازمند صبر زیاد است، چرا که در سینمای هند تولیدات بسیار بالاست و بازیگران دائما سر کار هستند، اما امیدوارم با رایزنی‌های انجام شده خیلی سریع بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم تا پس از آن به ایران بازگشته و به انتخاب بازیگران مرد فیلم بپردازیم.

کارگردان “سلام بمبئی ” درباره زمان کلید خوردن فیلم نیز عنوان کرد: برنامه‌ای که به طرف هندی دادیم این است که ژانویه پیش تولید را آغاز کنیم و فوریه و مارس نیز فیلمبرداری را انجام دهیم.

این کارگردان در ادامه به ژانر فیلم جدید و عنوان آن اشاره کرد و افزود: پیش‌ازاین اعلام کرده بودیم “بمبئی ۲” را خواهیم ساخت، اما این عنوان تغییر کرد و تبدیل شد به “دختر شیطان (سلام بمبئی ۲)”، هرچند “دختر شیطان” داستانش هیچ ارتباطی به “سلام بمبئی” ندارد، اما ازآنجایی‌که کار قبلی با موفقیت خوبی مواجه شد، ترجیح دادیم از عنوان “سلام بمبئی” استفاده کنیم که پیش‌زمینه‌ای برای مخاطب وجود داشته باشد. “دختر شیطان ” یک طنز اجتماعی است. همان‌طور که “سلام بمبئی ” یک فیلم تجاری صرف نبود و معنای خاص خودش را به همراه داشت و در لایه‌های زیرین معانی بسیاری با خود داشت. در فیلم دوم قطعاً این لایه‌ها و معانی عمیق‌تر می‌شوند.

“دختر شیطان ” داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73513 و در روز سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹:۰۵
2024 copyright.