دختر پورمخبر: پدرم نه فقیر است نه بیمار!/ ویدئوی منتشره جعلی است

احمد پورمخبردر حالی که برخی از سایت‌ها با انتشار خبری از وضعیت بیماری احمد پورمخبر صحبت کردند دختر این بازیگر در گفتگویی این اخبار را تکذیب کرد.
به گزارش سینماسینما، دختراحمد پورمخبر با رد شایعاتی که در مورد بیماری یا وضعیت معیشتی پدرش منتشر شده، در مورد ویدئویی که از او روی تخت بیمارستان منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

م.پورمخبر دختر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون با رد اخبار منتشر شده در مورد بیماری پدرش و با انتقاد از انتشار یک ویدئوی جعلی درباره زندگی این بازیگر در فضای مجازی، گفت: پدر من سابقه بیماری فشارخون دارد و حدود یک ماه پیش فشار خون ایشان به طرز ناگهانی بالا رفت به شکلی که اورژانس به منزل ما مراجعه کرد و مسئول اورژانس بعد از معاینه توصیه کرد که بهتر است پدر در بیمارستان تحت نظر باشد. با توجه به این مسأله سریعا او را به بیمارستان انتقال دادیم و همه می‌دانند که اورژانس تهران، بیماران را فقط به بیمارستان‌های دولتی می‌برد، به همین خاطر پدر من به بیمارستان فیروز آبادی منتقل شد و بعد از چهار رو بستری شدن به منزل برگشت و همانطور که گفتم این جریان یک ماه پیش اتفاق افتاد.

پورمخبر در ادامه با اعتراض به کسانی که ویدئویی دروغین از وضعیت پدر او ساخته و آن را در فضای مجازی پخش کرده‌اند، گفت:در چند روزی که پدرم در بیمارستان بود، بقیه اعضای خانواده به نوبت برای مراقبت پیش ایشان می‌ماندیم ولی گویا در یک موقعیت کوتاه که ایشان تنها بوده‌اند، این ویدئو از ایشان ضبط شده. وقتی این ویدئو را به آقای پورمخبر نشان دادیم، با کمی فکر و تأمل، به یاد آورد که چند جوان به او مراجعه کرده‌اند و با عنوان کردن این مساله که قصد دارند برای خودشان یک فیلم یادگاری تهیه کنند(!)، حرف‌هایی در مورد فقر و وضعیت بد زندگی را به او آموزش داده‌اند و سپس با فیلمبرداری از پدر، این کلیپ را در فضای مجازی پخش کرده‌اند که در روزهای اخیر باعث سلب آسایش ما شده و بر زندگی خانوادگی ما تأثیر گذاشته است.

دختر احمد پورمخبر در پایان با رد مجدد شایعاتی در مورد سلامتی یا مشکلات معیشتی این بازیگر ضمن تاکید بر لزوم حفظ حریم خصوصی هنرمندان گفت: پدرم مثل درصد بالایی از مردم جامعه، از یک زندگی متوسط برخوردار است و اگر مزاحمان در فضای مجازی و حقیقی اجازه بدهند، به عنوان یک خانواده، زندگی آرام و شادی در کنار هم داریم!

 

منبع: موج

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 25259 و در روز شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲:۳۱
2024 copyright.