درباره مرگ با هم حرف بزنیم در رادیو

برنامه “با هم حرف بزنیم” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد و فردا ۲۳ فروردین ماه به موضوع ترس از مرگ اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، تهیه کننده و سردبیر برنامه با هم حرف بزنیم در این باره توضیح می دهد: فردا ۲۳ فروردین ماه در این مجله رادیویی به موضوع از دست دادن عزیزان و ترس از مرگ می پردازیم. هدف ما آشنایی با علل روانشناختی ترس از مرگ است که با حضور دکتر پرویز رزاقی روانشناس روی آنتن می رود. همچنین روز چهارشنبه ۲۴ فروردین به موضوع وحشتزدگی یا حمله پنیک را بشناسیم اختصاص دارد. شنوندگان با دلایل روانشناختی حملات پنیک آشنا می شوند. دکتر علی ناظری هم روانپزشک مهمان برنامه است.
این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه سلامت روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه “با هم حرف بزنیم” به آن می پردازد.
این برنامه در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی و سردبیری ملیحه کاظمی تولید می شود. یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود. لیلا رحیمیانی گوینده روز سه شنبه و پویان مقدم گوینده روز چهارشنبه است. برنامه با هم حرف می زنیم شامل آیتم های مختلف است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 173128 و در روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱:۳۵
2024 copyright.