درخواست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود/ نامزدهای گلدن گلوب در خانه بمانند و تجمع نکنند

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای این مراسم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری در خانه بمانند و حتی در خانه نیز تجمع نکنند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای هفتاد و هشتمین دوره گلدن گلوب خواست برای در امان ماندن از ویروس کرونا در خانه بمانند.

درست یک هفته پیش، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب دعوت کرد تا در شب بزرگ مراسم در بورلی هیلتون یا اتاق رنگین‌کمان نیویورک حضور پیدا کنند.

اما برای نامزدها این داستان متفاوت است، آنطور که خبر می‌رسد از کسانی که جایزه را دریافت می کنند، خواسته شده که نه تنها در خانه بمانند، بلکه تجمع افراد را به اعضای خانواده خود محدود کنند.

به عبارت دیگر گلدن گلوب نمی خواهد اتفاقات شبیه جوایز امی که در آن تعدادی از عوامل سریال «شتز کریک» کنار هم در یک سالن در شهر تورنتو جمع شده بودند، تکرار شود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود روز سه شنبه ۱۶ فوریه این موضوع را به نامزدهای گلدن گلوب امسال از طریق ایمیل اعلام کرد.

هفتاد و هشتمین دوره مراسم گلدن گلوب روز یکشنبه ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ به صورت مجازی برگزار می شود. اجرای این مراسم آنلاین را تینا فی و آمی پولر برعهده دارند. در این دوره از جوایز گلدن گلوب از جین فوندا ستاره سینمای آمریکا نیز با اهدای جایزه افتخاری سیسیل بی. دمیل تجلیل می شود.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 151160 و در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰:۰۴
2024 copyright.