درز اخبار از بنیاد سینمایی فارابی/ گزینه نهایی ایران برای معرفی به اسکار مشخص شد

mohammadrasool13 فیلم محمد(ص) در رقابت با سایر تولیدات سینمای ایران به دلیل مشارکت متخصصان فنی سینما و نام‌های پرآوازه بین‌المللی در تولید و ساخت، بدون برگزاری شورای مشورتی، بی‌تردید گزینه اصلح برای معرفی به اسکار خواهد بود.

فیلم محمد(ص) آخرین ساخته باشکوه و استثنایی مجید مجیدی، هفته آینده به عنوان گزینه قطعی اسکار معرفی خواهد شد. بر اساس پیگیری‌ها و شنیده‌های خبرنگار مشرق از عوامل سازنده و برخی کارکنان بنیاد سینمایی فارابی، این فیلم گزینه قطعی معرفی به اسکار خواهد بود.
فیلم محمد(ص) در رقابت با سایر تولیدات سینمای ایران به دلیل مشارکت متخصصان فنی سینما و نام های پرآوازه بین المللی در تولید و ساخت، بدون برگزاری شورای مشورتی، بی تردید گزینه اصلح برای معرفی به اسکار خواهد بود. مجید مجیدی که عمده آثارش توسط کمپانی های بین المللی در آمریکای شمالی توزیع و پخش شده است، از بیشترین شانس برای گزینش در جمع هشت فیلم نهایی آکادمی برخوردار خواهدبود.
با معرفی فیلم محمد(ص) به عنوان نماینده شایسته ایران به اسکار، این اثر سینمایی، بخت اکران گسترده‌تری را در آمریکای شمالی خواهد داشت و مخاطبان بیشتری در کشورهای کانادا و آمریکا فرصت تماشای فیلم را پیدا می کنند.
اما نکته حائز اهمیت این است که با توجه به در نظر گرفتن تولیدات اکران‌شده سینمای ایران اعلام نهایی توسط بنیاد سینمایی فارابی هر چه زودتر رسانه‌ای شود و اقدامات بین‌المللی برای دیده‌شدن فیلم در آمریکای شمالی هر چه زودتر محقق شود.
منبع: مشرق
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2706 و در روز چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷:۲۶
2024 copyright.