در سینمای مردمی جشنواره چه می‌گذرد؟

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجرمدیر سینما بهمن تهران از استقبال بالای مردم از فیلم‌های جشنواره در این سینما خبر داد و گفت: بیشترین استقبال مردمی در این سینما از فیلم «قاتل اهلی» به عمل آمد و صف این فیلم تا نزدیکی دانشگاه تهران ادامه داشت.

به گزارش سینماسینما، هوشنگ پاسبانیان مدیر سینما بهمن یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر، در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در مورد استقبال مردمی از فیلم‌های اکران شده در پنجمین روز از اکران مردمی این جشنواره گفت: فیلم «ماجرای نیمروز» در سینما بهمن به سانس فوق‌العاده رسیده و استقبال بالایی که از فیلم «زیر سقف دودی» شده است، باعث شده احتمال تخصیص سانس ویژه برای این فیلم را هم بدهیم.

وی تصریح کرد: بیشترین استقبال مردمی در این سینما از فیلم «قاتل اهلی» به عمل آمد و صف این فیلم تا نزدیکی دانشگاه تهران ادامه داشت.

این مدیر سینما درباره فیلم‌های پرفروش احتمالی سال آینده گفت: تا نیمه جشنواره از میان فیلم‌هایی که دیده‌ام، به نظرم «زیر سقف دودی»(پوران درخشنده)، «قاتل اهلی»(مسعود کیمیایی) و «گشت۲» (سعید سهیلی) از همه پرفروش‌تر خواهند بود.

پاسبانیان با بیان این نکته که سالن اصلی سینما بهمن برای جشنواره فیلم فجر بازسازی شده است، گفت: تنها سالن اصلی ما جزو سینماهای جشنواره است اما با توجه به استقبال انجام شده، سالن دوم ما نیز سه روز است میزبان سانس فوق‌العاده فیلم‌های جشنواره سی و پنجم شده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43683 و در روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۶:۰۸
2024 copyright.