در پی سرقت خفت‌گیرها در بزرگراه همت؛ بازیگر نمایش «باغ» چاقو خورد/ زخم عمیق روی شانه وحید آقاپور

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در پی درگیری با دو خفت‌گیر در بزرگراه همت از ناحیه شانه چاقو خورد و موتورسیکلت وی نیز به سرقت رفت.

به گزارش سینماسینما، وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی به ایفای نقش می‌پردازد شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در بزرگراه همت با دو خفت‌گیر درگیر و مضروب شد و موتورسیکلت وی نیز توسط خفت‌گیران به سرقت رفت.

آقاپور درباره این حادثه توضیح داد: بعد از اجرای نمایش «باغ» با موتورسیکلت خود در بزرگراه همت در حال بازگشت به منزل بودم که دیدم در کنار بزرگراه ۲ خفت گیر فردی را به شدت مجروح و کیف او را سرقت کرده‌اند. بلافاصله دور زده و برگشتم تا به فرد مجروح کمک کنم. خفت‌گیران که قصد فرار داشتند سوار موتورسیکلت خود شدند ولی یک خودرو برای جلوگیری از فرار آن‌ها، با مورتورسیکلت خفت‌گیرها برخورد کرد و موتورسیکلت واژگون شد.

وی ادامه داد: خفت‌گیرها بعد از واژگون شدن موتورسیکلت‌شان، با چاقو به من حمله‌ور شدند و از ناحیه شانه من را مجروح کرده و با موتورسیکلت من فرار کردند.

این بازیگر تئاتر با بیان اینکه زخم وارد شده به شانه‌اش عمیق است، درباره احتمال وارد شدن آسیب جدی به تاندون‌ دستش، یادآور شد: در بیمارستان پزشکان معالج به من گفتند که به دلیل عمیق بودن زخم درمان و بهبودی دستم زمان‌بر است. در اظهار نظر اولیه پزشکان معتقدند که آسیبی به تاندون دست نرسیده ولی نظر قطعی در این خصوص منوط به بهبودی زخم و کشیدن بخیه‌ها است تا بعد از عکس‌برداری مجدد مشخص شود که تاندون آسیب دیده و نیاز به فیزیوتراپی و جراحی نیاز هست یا نه.

آقاپور در پایان درباره وضعیت پیگیری این حادثه توسط مراجع قانونی، گفت: به کلانتری شکایت کردم. استعلام اولیه‌ای که از موتورسیکلت رها شده خفت‌گیران انجام شده بیانگر این بود که وسیله نقلیه سرقتی نیست. البته به من گفته شد شاید موتورسیکلت به تازگی سرقت شده و هنوز شکایت سرقت نشده است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176491 و در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲:۱۰
2024 copyright.