دستاوردهای کشور در حوزه سلامت در رادیو

برنامه “فصل دوم” به تهیه کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت از رادیو سلامت روانه آنتن می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: این برنامه در راستای گام دوم بیانات مقام معظم رهبری تولید و پخش می شود. تاکید ما بر این اصل “ما می توانیم” است که ایشان در صحبت هایشان بارها به این موضوع تاکید کردند. به همین دلیل برنامه “فصل دوم” به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و … اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است، زیرا شرکت های دانش بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. چنین تولیداتی به کشور کمک زیادی کرده است.
وی ادامه می دهد: هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. رویکرد ما امیدبخش است و تلاش می کنیم در قالب گفت و گو با نخبگان و جوانان، مشکلات آنها را در این مسیر انعکاس بدهیم. همچنین با مسئولان هم مصاحبه می کنیم و مطالبات جوانان را پیگیر هستیم. خوشبختانه تا به امروز هم دستاوردهای خوبی داشتیم. گویندگی برنامه به عهده علی الله دانه است که روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت پخش می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 158054 و در روز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۲:۳۳
2024 copyright.