دسته گل «آشغال‌های دوست داشتنی» برای تحریم حوزه هنری

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» در پی تحریم سینماهای حوزه هنری که برای این فیلم اتفاق افتاده است، دسته گلی به برخی سینماهای مربوط این نهاد از جمله سینما «آزادی» ارسال کرده است.

به گزارش سینماسینما، محسن امیر یوسفی گفت: خواستیم با توجه به مضمون و داستان فیلم که در راستای آرامش، گفت‌وگو، صلح، دوستی و وحدت است، ما هم همچون خود فیلم، مقابل این تصمیم حوزه هنری واکنش نشان بدهیم و دسته گلی بفرستیم که تماشاگران سینماهای حوزه هنری بدانند، چنین فیلمی اکران شده است که آنها از تماشای آن محروم هستند.

به گفته‌ی او؛ بر روی این دسته گل نوشته شده است از طرف «آشغال‌های دوست داشتنی».

شهاب حسینی بازیگر فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» که برای نمایش این فیلم به تازگی به ایران آمده است، شامگاه ۲۸ بهمن ماه در نمایش مردمی فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» با اشاره به اکران این فیلم پس از شش سال گفت: یک چنین شبی در رویاهایمان بود و در شرایطی هستیم که فیلمهای بنده حقیر را لایق حضور در جشنواره فجر نمی‌دانند.

این بازیگر سخنانش را با بیان اینکه «من یک آشغال دوست داشتنی هستم» به پایان برد.

فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی پس از ۶ سال توقیف، سرانجام از چهارشنبه ۲۴ بهمن روی پرده سینما رفت و طبق اعلام پخش‌کننده در سه روز اول ‏‬ ۵۵۰ میلیون فروش داشته است و تنها فیلمی است که در مجموع فیلم‌های به نمایش درآمده توسط حوزه هنری تحریم شده است.

بازیگران فیلم به ترتیب ورود عبارت‌اند از: شیرین یزدانبخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی. دیگر عوامل فیلم نیز؛ نویسنده کارگردان و تهیه‌کننده: محسن امیر یوسفی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دل‌پاک، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، صدابردار: محمود سماک‌باشی، صحنه و لباس: فریبا رهبر، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام نبوتی، موسیقی: افشین عزیزی هستند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 106757 و در روز دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸:۱۵
2024 copyright.