دعوتنامه متفاوت برای تماشای «خواب تلخ»

فیلم سینمائی «خواب تلخ» نخستین ساخته محسن امیریوسفی که از سه ‌شنبه ۳ آذر در گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود با انتشار یک اعلامیه ترحیم عجیب، مردم را به تماشای این فیلم دعوت کرد.

به گزارش  سینماسینما، در این دعوتنامه آمده است:

«دوازده سال گذشت!

حالا پس از دوازده سال، با چشمی گریان و چشمی خندان، شما را به دیدن فیلم سینمایی «خواب تلخ» دعوت می‌کنیم. چشم گریان‌مان عمر هدر رفته «خواب تلخ» را می‌بیند که در انتظار نمایش برای مردم ایران گذشت ولی چشم خندان‌مان اکران هر چند محدود و دیرهنگامش را «رویایی شیرین» می‌داند.

دوازده سال پیش در اکران‌های متعدد خارج از کشور در کنار تماشاگران غیرایرانی «خواب تلخ» را دیدیم، خندیدیم، ترسیدیم و گریستیم ولی مدام در انتظار دیدن آن با هموطنان‌مان بودیم، غافل از این که سرنوشت به کمک دست‌هایی نه چندان آسمانی(!) انتظاری دوازده ساله را برای‌مان رقم می‌زند.

«خواب تلخ» قصه پیرمرد مرده شوری است که با فرشته مرگ درگیر می‌شود!

هم‌اکنون از سوم آذر ماه ۱۳۹۴ شما را دعوت می‌کنیم به دیدن «خواب تلخ» در سینماهای هنر و تجربه.

«خواب تلخ» پیش از ایران در چهل و دو جشنواره معتبر جهانی تشییع شده و جوایزی آمرزش گونه چون جایزه ویژه بخش دوربین طلایی جشنواره کن ۲۰۰۴ و جایزه نگاه جوان بخش دو هفته کارگردان‌ها و جایزه اسکندر طلایی جشنواره تسالونیکی و جایزه فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدین) و … را دریافت کرده است.»

در پایان این اعلامیه هم جمله‌ای از آقا اسفندیار، بازیگر اصلی «خواب تلخ» آمده که میگوید: خدا همه ما را رحمت کند!

همچنین نشست خبری فیلم سینمائی «خواب تلخ» با حضور محسن امیریوسفی فردا (شنبه – ۳۰ آبان) ساعت ۱۱ صبح درسالن وی. آی. پی پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

خواب تلخ

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5739 و در روز جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳:۱۵
2024 copyright.