دعوت مهتاب کرامتی از مردم برای نخریدن فیلم قاچاق

بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» از مردم دعوت کرد برای بای حفظ اقتصاد سینما، از خریدن محوصلات سینمایی قاچاق خودداری کنند.

به گزارش سینماسینما، مهتاب کرامتی با استقبال از تشدید مبارزه با قاچاق آثار سینمایی گفت: کمترین اتفاقی که در اثر مبارزه با قاچاق سینما رخ می‌دهد، امتداد حیات سینما است و به همین دلیل از مردم تقاضا دارم با حمایت نکردن از محصولات قاچاق به اقتصاد سینمای ایران کمک کنند.
وی ادامه داد: عزم و اراده مسئولین سازمان سینمایی باعث خوشحالی و جای شکر دارد، برای مبارزه با قاچاق کالاهای فرهنگی به صورت اساسی نیاز است که تمام مردم به این موضوع فکر کنند و احساس مسئولیت کنند.
بازیگر فیلم سیننمایی «مزار شریف» خاطر نشان کرد: در گذشته به عناوین مختلف هنرمندان از مردم عادی و علاقه مندان و تماشاگران سینما تقاضا داشتند که به سمت کالای فرهنگی قاچاق نروند و قدر زحمات هنرمندان را بدانند و از قاچاق حمایت نکنند و از خرید فیلم از کانال صحیح حمایت کنند. و این خواسته سینما گران تا از بین رفتن کامل این معضل ادامه خواهد داشت.
وی افزود: البته فرهنگسازی در این امر بسیار واجب است و به عنوان مثال بستن کمربند ایمنی در اتومبیل که روزگاری امری محال فرض می شد به مدد فرهنگ سازی به یک رعایت عمومی منجرو به فرهنگ اصولی تبدیل شد، فرهنگ سازی اگر اتفاق بیافتد دیگر نیاز به تبلیغ نخواهد بود.
برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ضمن حمایت از فعالیت های ستاد مبارزه با قاچاق کالاهای فرهنگی مانند گذشته از مردم و علاقه مندان سینما درخواست می کنم تا از کانال های رسمی و قانونی فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

منبع: ایرنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71570 و در روز سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵:۰۲
2024 copyright.