دنباله «قاتل حرفه‌ای» ساخته می‌شود

بنیسیو دل تورو در قاتل حرفه ایشرکت لاینزگیت دنباله فیلم «قاتل حرفه‌ای» را می‌سازد و این‌بار داستان فیلم بر نقش یک قاتل حرفه‌ای اسرارآمیز با بازی بنیسیو دل تورو متمرکز است.به گزارش سینماسینما، مراحل تولید دنباله درام جنایی «قاتل حرفه‌ای» (Sicario) زیر نظر تایلر شریدان نویسنده این تریلر تحسین‌شده انجام می‌شود. دنی ویلنو کارگردان فیلم اول نیز در پروژه حضور دارد، اما هنوز مشخص نیست او بار دیگر روی صندلی می‌نشیند یا نه.

به گزارش ورایتی، شرکت «بلک لیبل مدیا» که یکی از سرمایه‌گذاران فیلم اول بود، روی دنباله فیلم نیز سرمایه‌گذاری می‌کند.

«قاتل حرفه‌ای» آخر هفته پیش به طور محدود در آمریکای شمالی اکران شد و تنها در شش سینما ۳۹۰ هزار دلار فروش داشت. متوسط فروش فیلم در هر سینما ۶۵ هزار دلار بود که بیشتر از هر فیلم دیگری از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون است. موفقیت تجاری فیلم در اولین آخر هفته اکران مدیران لاینزگیت را شگفت‌زده کرده است.

داستان «قاتل حرفه‌ای» درباره یک مأمور اف‌بی‌آی با دیدگاه‌های آرمانگرایانه (بلانت) است که مأمور می‌شود رهبر مکزیکی یک کارتل مواد مخدر را به دام بیندازد. در این مأموریت یک قاتل حرفه‌ای اسرارآمیز با بازی بنیسیو دل تورو و یک مأمور دولتی با بازی جاش برولین او را همراهی می‌کنند.

قرار است فیلم جدید بر کاراکتر دل تورو متمرکز باشد.

لاینزگیت در عین حال قصد دارد کمپین اسکاری برای «قاتل حرفه‌ای» راه‌اندازی کند. فیلم، آخر این هفته در ۶۵ سینما و دوم اکتبر به طور گسترده در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

“قاتل حرفه‌ای” اولین بار در دنیا به عنوان یکی از ۱۹ فیلم بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن، اکران شد.

دنی ویلنو آخرین بار سال ۲۰۱۳ تریلر جنایی «زندانی‌ها» با بازی هیو جکمن و جیک جیلنهال را روی پرده سینماها داشت. او کارگردان فیلم نامزد اسکار «آتش‌افروزان» است. «پلی‌تکنیک» و «Maelstrom» از دیگر فیلم‌های ویلنو است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2606 و در روز سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷:۱۲
2024 copyright.