دنباله پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ ساخته می‌شود

قسمت دوم انیمیشن «منجمد» محصول کمپانی دیزنی با بازگشت صداپیشگان اصلی آن در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، «ایدینا منزل»، «کریستین بل»، «جاش گاد»، «ایوان راشل وود» و «استارلینگ کی.براون» به ترتیب برای صداپیشگی در قسمت دوم انیمیشن «منجمد» دوباره با کمپانی دیزنی همکاری خواهند کرد و «جنیفر لی» و «کریس باک» نیز همچون قسمت اول، کارگردانی قسمت جدید این انیمیشن معروف را بر عهده خواهند داشت.

قسمت اول انیمیشن «منجمد» در سال ۲۰۱۳ و بر اساس رمان «ملکه برفی» نوشته «هانس کریستین اندرسن» ساخته شد و موفق به کسب دو جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا و پنج جایزه جشنواره پویانمایی «آنی» شد و با فروش نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلاری عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن و دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

اقتباس نمایشی از این رمان نیز سال گذشته به روی صحنه رفت و به یک نمایش موفق در تئاتر «برادوی» تبدیل شد و در نهایت در جوایز تئاتر تونی امسال در سه شاخه نامزد کسب جایزه بود.

«جنیفر لی» کارگردان انیمیشن «منجمد» با رفتن «جان لستر» به عنوان مدیر اجرایی کمپانی انیمیشن والت دیزنی انتخاب شده و در کنار «پیتر داکتر» رئیس کمپانی انیمیشن پیکسار فعالیت می‌کند.

هم‌اکنون پس از «منجمد»، انیمیشن‌های «مینیون‌ها»، «داستان اسباب بازی ۳»، «من نفرت‌انگیز ۳»، «در جستجوری دُری»، «زوتوپیا»، «من نفرت‌انگیز۲»، «شیرشاه»، «در جستجوی نمو»و «شرک ۲» در مکان‌های بعدی پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما قرار دارند.

انیمیشن «منجمد ۲» قرار است از تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای جهان اکران خود را آغاز کند.

منبع:ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 92267 و در روز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۲:۴۷
2024 copyright.