«دوباره زندگی» به اصلاح رنگ رسید/ شمس لنگرودی و گلاب آدینه در راه فجر

فیلم سینمایی «دوباره زندگی» از فیلم‌ اولی‌هایی است که متقاضی حضور در جشنواره فجر است.

به گزارش سینماسینما، رضا فهیمی کارگردان این فیلم پیش‌تر تجربه‌ی ساخت چندین فیلم کوتاه را داشته که یکی از آن‌ها با عنوان «کودکان ابری» در جشنواره‌های مختلف داخلی از جمله جشنواره فیلم کودک ، فیلم کوتاه تهران، رشد، و… مورد استقبال قرار گرفت و در بخش‌های مختلف موفق به دریافت جایزه شده است. این فیلم سال گذشته نیز به عنوان نماینده‌ی ایران در بخش کوتاه به آکادمی اسکار معرفی شد.

«دوباره زندگی» یک ملودرام خانوادگی است که تدوین آن مدتی پیش توسط حمیدرضا قربانی به اتمام رسید. قربانی که تجربه همکاری با اصغر فرهادی را در کارنامه خود داشته است، سال گذشته فیلم «انتهای خیابان چهل و یکم» را روی پرده‌ی سینماها داشت. علیرضا علویان مدتی پیش صداگذاری این فیلم را آغاز کرد که اکنون روزهای پایانی آن درحال سپری شدن است. اصلاح رنگ و نور فیلم نیز همزمان با صداگذاری در استودیوی نور تابان آغاز شده است. بدین ترتیب فیلم سینمایی «دوباره زندگی» اولین اکران خود را در جشنواره‌ی فیلم فجر تجربه خواهد کرد. این فیلم قصه‌ی مرد و زن میانسالی است که قصد رفتن به خانه‌ی سالمندان را دارند اما دست روزگار آن‌ها را مجبور به ادامه‌ی زندگی در کنار یکدیگر می‌کند.
گلاب آدینه با نقشی متفاوت در کنار شمس لنگرودی شاعر و نویسنده صاحب سبک کشور به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رضا فهیمی، تهیه کننده: حسین پورمحمدی، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا، امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده، تدوین: حمیدرضا قربانی، صداگذار: سید علیرضا علویان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیم خانی، منشی صحنه: آرزو قربانی، صدابردار: سیدوحید رضویان، مدیر تولید: حسین فرضی زاد، جانشین تولید: سیدنادر سیدمحمدی، طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مشاور رسانه‌ای: احسان عباسی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 74063 و در روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲:۲۲
2024 copyright.